hadde dere

mariannnilsen

Forumet er livet
latt en 13 år gammel jente ta med seg 2 åringen deres ut for å ake .. er en jente borti veien her som har så lyst til å ta med seg Emil ut å ake .. ake bakken er jo bare rett uti veien her , men tenker sånn at hva om det skjer noe , hva om han plutselig slår seg vrang og løper fra ho ... kanskje jeg bare er litt hønemor [8D]

Om jeg kjente 13-åringen såpass godt at jeg visste hun kunne ta seg av ungen, samt at ungen kjente henne såpass at han stoler på henne, så ja! [:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Tror jeg måtte sett området, 13åringen og 2åringen før jeg svarte.
Jeg tok med meg 2åring ut og lekte på stranda da jeg var 13...

ho er veldig ansvarfull , og har passet en jente som er mindre enn Emil i over ett år .. Emil er veldgi begeistret for ho , men han er også veldig aktiv og bestemt .. vi bor på ett boligfelt som har egen akebane som er opplyst og sånn , så det er en veldig fin akebakke , og bare 3-4 minutter hjemmenifra

ORIGINAL: Skrållan

Om jeg kjente 13-åringen såpass godt at jeg visste hun kunne ta seg av ungen, samt at ungen kjente henne såpass at han stoler på henne, så ja! [:)]

det er dattra til en venninne av mamma .. ho har vært på besøk å lekt med ungene noen ganger , men kjenner ho ikke sånn kjempe godt .. ho har spurt fler ganger nå, men har funnet en unnskyldning hver gang .. men nå sa mannen ho kunne ta han med ut i 3 tiden i morgen .. huff kjenner jeg gruer meg

Hvis jeg kjente 13-åringen og var trygg på ho og området de skulle være i så hadde jeg fint latt de reist ut å ake sammen[:)]

Da vi var 13 år satt vi barnevakt mens foreldrene var på byen [;)] Så ja - jeg ville sagt ja. Har en datter som blir 13 i Januar og hun har faktisk fått hente Michael i barnehagen og tatt bussen hjem med han - sammen med venninner da.

Gjør henne oppmerksom på hvordan han er og at hun ikke må gå mer enn en halv meter fra han sånn at hun er sikker på at hun får tak i han visst han løper. Det går helt sikkert bra!

Siden du beskriver henne som en ansvarsfull jente så hadde jeg helt klart gjort det!! Hadde bare vært supert med en unge mindre i huset en liten stund [8D]

Back
Topp