hadde dere

siwro

Gift med forumet
det slik etter uttak??jeg har etter uttak tissa i ett sett.. jeg tisser seriøst hver eneste time drikker jo ikke noe mere.. fra 3 til 7 i natt var det 5 ganger...hihi synes det er så rart, føler meg tisse trengt konstant hehe.[:)][:)][:)][:)][:)]

Nei, jeg hadde det ikke sånn[:)]

hihi rart dette[8D][8D][8D][8D]neida ikke vondt, bare om jeg presser[:)]... tror mannen vart lei av meg i går da vi kjørte hjem, hadde nettop tissa såvar det ikke langt å kjøre igjen før jeg måtte på nytt hihi....

Hadde ikke det problemet nei.. [:D]

Eg har og vore veldig ofte å tissa i mine tre rugeperiodar så er nok normalt at det er slik for enkelte ja..

Jeg er nok kanskje litt mer tissetrengt enn vanlig,men det tror jeg skyldes gonal f / crinone. Og det er ikke sånn som du skriver. Hvis det ikke gir seg ville jeg kjøpt en UVI-test på apoteket og testa hjemme[:)]

takk jenter ja jeg tar den crinonen kremen jeg også...normalt med "sting" i siden da? har litt sting på venstre side, litt langt opp egentlig, ikke nederst....
er det noe annet man kan gjøre for å bedre sjangsene for at det fester seg?? har noen sagt noe om varmeflaske nederst på magen eller er jeg heeelt på bærtur??
synes jeg fikk så seint testdato, satt jo inn i går å skal ikke testes før den 18 mai, trodde det bare var 14 dager som var vanlig....?

ORIGINAL: siwro

takk jenter ja jeg tar den crinonen kremen jeg også...normalt med "sting" i siden da? har litt sting på venstre side, litt langt opp egentlig, ikke nederst....
er det noe annet man kan gjøre for å bedre sjangsene for at det fester seg?? har noen sagt noe om varmeflaske nederst på magen eller er jeg heeelt på bærtur??
synes jeg fikk så seint testdato, satt jo inn i går å skal ikke testes før den 18 mai, trodde det bare var 14 dager som var vanlig....?

Tromsø opererer med sen testedato for at man ikke skal få falsk positiv test. Noen opplever jo å bli kjemisk gravide, men om man venter til tre uker etter innsett, så skal man kunne stole på testen. Du kan selvfølgelig ta en hjemmetest før den tid (det gjorde jeg), men blodprøven blir ikke tatt før etter tre uker.

ORIGINAL: siwro

Jeg fikk beskjed om å teste etter 3 uker...Tror det er for å skjerme oss fra å oppleve kjemiske graviditeter....Er jo mange som tester positivt etter 12-14 dager, også pluttselig så kommer TR 2 dager senere liksom.....Tenk for en nedtur......
Jeg er glad jeg ikke testet igår når jeg våknet....for TR kom jo igår kveld....

Er nok for vårt eget beste å vente så lenge som mulig...Selvom den rugetia er helt grusom....
Masse masse lykke til Siwro....Jeg har tro på deg! Du får en fin gave i mai [;)]

blir ikke å tørre å snikteste tror jeg...men hadde dere på en måte sting i den ene sida etter innsett??fikk sååå veeeeldig tro jeg også siden di på unn var veeeeeldig positive...redd jeg kan gjøre noe galt slik at det ikke fester seg men men....

Normalt med litt vondter her og der etter uttak. Stinget i sida kan nok ha noko med uttaket å gjera. Du spurde om varmepute. Min fysioterapaut sa det kunne vera bra med varmepute på mage + varme i ryggen. Eg brukte varmepute både framme og bak ved mitt tredje forsøk som jo slo positivt ut om enn berre for ei lita stund..

aaaah takk...skal prøve det jeg da[:D][:D]

Jupp, forrige runde var jeg slik! Oppe tre-fire ganger om natta. Ikke nå, ikke like ille i hvert fall.

Nei, jeg hadde motsatt problem. Tisset nesten ingenting. Men da var jeg overstimulert.

Back
Topp