Blippetiblippblopp
Elsker forumet
Jeg har p- stav som prevansjon. Som jeg har forstått er denne meeeget sikker. Men har gått rundt og hatt sånn utrolig tørste (pappa fleipa med at jeg var gravid.) Det murrer/verker litt i livmoren/eggstokkene, jeg har mere utflod, og i forrigårs kvapp jeg til, for da kjentes det ut som det forste livstegn jeg kjente ifra lillemann da han var i magen min. Noe som "tappet"/knipset meg på innsiden der nede. Og kjente det en gang dagen etter og.
Jeg går for tiden på ritalin, og har hatt kvalme og manglende matlysr pga oppstart av denne (tror jeg), jeg ammer, og ser for meg at jeg derfor ikke vil kjenne ømme bryster hvis jeg skulle være gravid.
Jeg tror jeg ikke er det, men kommer til å ta en test bare for å være sikker. Er den positiv, er spiren velkommen, men da må jo pstaven ut og jeg må slutte med medisin. Jeg tør ikke å ikke gjøre det.. i tilfelle det er noe der!
Hadde dere tatt testen?
Jeg går for tiden på ritalin, og har hatt kvalme og manglende matlysr pga oppstart av denne (tror jeg), jeg ammer, og ser for meg at jeg derfor ikke vil kjenne ømme bryster hvis jeg skulle være gravid.
Jeg tror jeg ikke er det, men kommer til å ta en test bare for å være sikker. Er den positiv, er spiren velkommen, men da må jo pstaven ut og jeg må slutte med medisin. Jeg tør ikke å ikke gjøre det.. i tilfelle det er noe der!
Hadde dere tatt testen?