hadde dere tatt test?

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
Jeg har p- stav som prevansjon. Som jeg har forstått er denne meeeget sikker. Men har gått rundt og hatt sånn utrolig tørste (pappa fleipa med at jeg var gravid.) Det murrer/verker litt i livmoren/eggstokkene, jeg har mere utflod, og i forrigårs kvapp jeg til, for da kjentes det ut som det forste livstegn jeg kjente ifra lillemann da han var i magen min. Noe som "tappet"/knipset meg på innsiden der nede. Og kjente det en gang dagen etter og.

Jeg går for tiden på ritalin, og har hatt kvalme og manglende matlysr pga oppstart av denne (tror jeg), jeg ammer, og ser for meg at jeg derfor ikke vil kjenne ømme bryster hvis jeg skulle være gravid.

Jeg tror jeg ikke er det, men kommer til å ta en test bare for å være sikker. Er den positiv, er spiren velkommen, men da må jo pstaven ut og jeg må slutte med medisin. Jeg tør ikke å ikke gjøre det.. i tilfelle det er noe der!

Hadde dere tatt testen?

jeg er livredd for å bli gravid, så jeg hadde tatt[:D] og var jeg deg hadde jeg tatt altså:) håper du er gravid hvis du håper selv:)

ORIGINAL: Oceania

Er det ikke like greit å ta en test så slipper du lure mer?

Sign

Jo, sm jeg skrev nederst så skal jeg det. Kjøper test på mandag, men lurte litt på hba andre ville ha gjordt..

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg hadde ikke det nei. Helt vanlige bivirkninger på p staven og jeg har fantomspark hele tiden

Jeg har heller ikke mens på p stav. Har heller ikke hatt sånne murringer før med den.

Godt å høre at det finnes flere med fantomspark da.

[;)]

Brukte implanon før jeg fikk lillemann også, så jeg kjenner til denne typen prevansjon. Men det jeg opplever/ opplevde nå er nytt.

Jeg liker å tro at jeg kjenner kroppen min og lytter til de signalene den sender, men nå er jeg forvirret. Har vært gravid to ganger før og var ikke i tvil om det da.. første gang ville jeg ikke tro det før jeg så det på testen, andre gang var jeg sikker før jeg testa (testa i uke 5)

JO JEG SKAL TESTE! [:)]

Jeg sier jo jeg skal det for å være sikker.

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Jeg hadde ikke det nei. Helt vanlige bivirkninger på p staven og jeg har fantomspark hele tiden

Jeg har heller ikke mens på p stav. Har heller ikke hatt sånne murringer før med den.

Veldig plaget med det,og jeg synes det er kjempeekkelt[&:] Men mensen kan forsvinne uansett hva hormoner man tar. Men jeg synes ikke det er greit heller[:-][8D]

Mine fantomspark viste seg å være ei jente som hadde lagt i magen i 23 uker [8D]
Brukte mini-pillen, hadde ingen mens...

ORIGINAL: vinterkyss

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Veldig plaget med det,og jeg synes det er kjempeekkelt[&:] Men mensen kan forsvinne uansett hva hormoner man tar. Men jeg synes ikke det er greit heller[:-][8D]

Mine fantomspark viste seg å være ei jente som hadde lagt i magen i 23 uker [8D]
Brukte mini-pillen, hadde ingen mens...

Oj! Ja, man kan visst aldri være helt [8|]sikker!

Back
Topp