Hadde dere synes det var greit

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet
Selvsagt hadde jeg det , hadde vel ikke akkurat vært noe godt vennskap lenger

Med mindre jeg hadde hatt følelser for denne mannen så hadde jeg ikke brydd meg:)

Skjønner at du er skuffet over dem begge.

Syns ikke du overreagerer nei. Ville nok ikke kalt henne venninne lenger...

Det syns jeg var dårlig gjort. Ville vært skuffet

Skjønner du er skuffet og ville ikke kalt henne for ei venninne lenger og sluttet og treffe mannen.

Ordentlig dårlig gjort. Hadde kuttet ut begge!

Nei, du overreagerer ikke. Hadde kuttet ut de begge.

Hvis du har holdt på med han nå nylig så er hun vel ikke akkurat venninne som gjør sånt. Jeg hadde ikke tålt det.
Hadde det vært en mann du holdt på med for flere år siden så hadde jeg nok stilt meg litt annerledes. Men jeg hadde blitt skuffet da også for at hun ikke har sagt noe om at hun var interessert.
Dårlig gjort :(

Hadde kutta kontakten med de begge ;)

Dersom din bestevenninne hadde gått bak ryggen din og hatt sex sammen med en mann som du har holdt på med i 1 års tid?

Kjenner jeg er så skuffet over dem begge. Trodde ikke venninner gjorde slikt. Men kanskje jeg overreagerer?
Holdt du på med han mens ho hadde sex med han? Da syns eg absolutt du har grunn til å bli sur.

Om det er lenge sidan så hadde eg vel kun reagert om eg fortsatt hadde følelsar for han, og håpte det skulle bli oss ein dag:)

Tja... Umiddelbart reagerer jeg jo med "Fy f, så dårlig gjort!" Men er du fortsatt involvert med denne mannen? Hadde dere framtid som kjærester? Om dere ikke har det, men din venninne og han har det ville jeg nok ikke stått i veien for det. Hun kan jo ha syntes det var vanskelig å si det til deg? Det er jo alltid flere sider av en sak. Er en mann (som du kanskje ikke hadde noen framtid med) verdt å miste en god venninne for? Eller har hun ødelagt din tillit for alltid? Skjønner veldig godt at det er sårende, men kan du tilgi henne når du får gitt det litt tid? :)

Holdt du på med han mens ho hadde sex med han? Da syns eg absolutt du har grunn til å bli sur.

Om det er lenge sidan så hadde eg vel kun reagert om eg fortsatt hadde følelsar for han, og håpte det skulle bli oss ein dag:)

Han sov her bare dager i forveien, så kjenner det Gjør veldig vondt.

Tja... Umiddelbart reagerer jeg jo med "Fy f, så dårlig gjort!" Men er du fortsatt involvert med denne mannen? Hadde dere framtid som kjærester? Om dere ikke har det, men din venninne og han har det ville jeg nok ikke stått i veien for det. Hun kan jo ha syntes det var vanskelig å si det til deg? Det er jo alltid flere sider av en sak. Er en mann (som du kanskje ikke hadde noen framtid med) verdt å miste en god venninne for? Eller har hun ødelagt din tillit for alltid? Skjønner veldig godt at det er sårende, men kan du tilgi henne når du får gitt det litt tid? :)

Hun vil alltid være en venninde...så jeg kommer aldri til og stå i veien for noe! Selv om jeg synes det er litt tungt.

Utrolig dårlig gjort av din bestevenninne og gå bak ryggen din på den måten :( ikke minst han også, ligge med bestevenninna di.

Trodde det var en gyllen jenteregel at venninner ikke innvolverte seg med hverandres exer eller noen de har holdt på med.
Ville kuttet ut begge to rett og slett.

Om det holder på nå skjønner jeg deg kjempe godt :o

Om dere er ferdig får dem jo gjøre som dem vil :)

Back
Topp