Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holdt du på med han mens ho hadde sex med han? Da syns eg absolutt du har grunn til å bli sur.Dersom din bestevenninne hadde gått bak ryggen din og hatt sex sammen med en mann som du har holdt på med i 1 års tid?
Kjenner jeg er så skuffet over dem begge. Trodde ikke venninner gjorde slikt. Men kanskje jeg overreagerer?
Holdt du på med han mens ho hadde sex med han? Da syns eg absolutt du har grunn til å bli sur.
Om det er lenge sidan så hadde eg vel kun reagert om eg fortsatt hadde følelsar for han, og håpte det skulle bli oss ein dag![]()
Tja... Umiddelbart reagerer jeg jo med "Fy f, så dårlig gjort!" Men er du fortsatt involvert med denne mannen? Hadde dere framtid som kjærester? Om dere ikke har det, men din venninne og han har det ville jeg nok ikke stått i veien for det. Hun kan jo ha syntes det var vanskelig å si det til deg? Det er jo alltid flere sider av en sak. Er en mann (som du kanskje ikke hadde noen framtid med) verdt å miste en god venninne for? Eller har hun ødelagt din tillit for alltid? Skjønner veldig godt at det er sårende, men kan du tilgi henne når du får gitt det litt tid?![]()
Samme her!Skjønner du er skuffet og ville ikke kalt henne for ei venninne lenger og sluttet og treffe mannen.