Hadde dere symptomer rett etter el?

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
jeg er bemektiget helt sikker på at de smertene jeg hadde etter el var festesmerter ellernoe.

Kjentes ut som menssmerter kanskje. Stikninger og murringer

Hadde litt smerter, sånn Ligamentsmerter 2 dager ca etter innsett

jeg er bemektiget helt sikker på at de smertene jeg hadde etter el var festesmerter ellernoe.

Kjentes ut som menssmerter kanskje. Stikninger og murringer
Skjønner ikke hva jeg har skrevet her:laughing025
«Jeg er helt sikker» skal det sikkert stå. (Sikkert enda et gravidsymptom:laughing002)

Hadde litt smerter, sånn Ligamentsmerter 2 dager ca etter innsett
Er det ligamentsmerter det heter? Jeg aner ikke hva det er :pompus:

Skjønner ikke hva jeg har skrevet her:laughing025
«Jeg er helt sikker» skal det sikkert stå. (Sikkert enda et gravidsymptom:laughing002)

Er det ligamentsmerter det heter? Jeg aner ikke hva det er :pompus:
Haha det så jeg ikke en gang. Ligamentene strekkes etterhvert som livmoren vokser. Kan være ganske smertefullt. Liksom på sidene i lysken man kjenner det om du skjønner.

Sjekket ff appen. Ser at jeg hadde en form for krampe eller menssmerter både på el dagen og 1dpo. Men ikke noe rundt den tiden der egget skal feste seg

Hadde symptomer fra 4-5 dpo. Først var det leddene som ble ennå slakkere en vanlig, og jeg var så trett! 8Dpo var det ei som kommenterte at jeg hadde så fin ansiktsglød at jeg dagen etter bare måtte teste! Der var det en strek

Har alltid el smerter, noen ganger verre enn andre. Ingen unntak denne gangen. Dette var første prøveperioden med letrozol, så tror kanskje smertene var litt annerledes, men fremdeles vonde. Siste uken før ikm har jeg hatt en deø utflod som jeg vanligvis ikke har, så har jeg vært veldig frysen og. Trøttheten har kommet siste dagene, testet pos på ikm i går.

Er det noen som har opplevd å hatt diare/løs/urolig mage fra EL til ikm som symptom? Jeg trodde først det var pga. fest og alkohol lørdag, men det går ikke over.... ikke er det smittsomt heller, som mange magevirus er:bored: føler også at jeg har leamus mellom symfysen og navlen.

Back
Topp