Hadde dere symptomer på graviditet mellom el og ikm?

Minni

Forelsket i forumet
Hei! Sniker litt fra FS jeg. Krysser alt jeg kan for at jeg kan flytte inn på februar 2012 om litt under to uker! :)

Men det jeg lurer på. Hadde dere noen anderledes symtomer på ting mellom el og ikm nå når dere ble gravide, i motsetning til månedene der tr har kommet?

Dette er første pp, så jeg kjenner jo såklart på ALT av forandringer, selv om jeg garantert har hatt det slik i alle månedene, bare ikke tenke noe over det, hehe..
Jeg hadde el på tirsdag. Murringer, stikkinger og ømhet kom på mandag morgen, og har enda ikke gitt, snarere tvert i mot synes jeg.

Hvor fort etter el ante dere at det var noe på gang? :)
 
Jeg hadde vanlige mens murringer og alle tegn på at mensen skulle komme, men var sinnsykt tørr i munnen og fikk plutselig veldig stygge negler. Tenkte jo litt på det siden det va unormale ting, men prøvde allikevel å forberede meg på at mensen kom til å komme.
 
Heisann, jeg testa positivt 7 dager før ikm.. tok testen for morroskyld, men hadde murringer og jeg kasta faktisk opp den dagen ( på kvelden ) så hadde jeg skikkelig feberfølelse i noen dager og var ikke helt i form.Nå er det fortsatt murringer, vondt bekken, veldig såre nipler og kvalme-byger..nå er jeg 6+5 emoticon

 
Jeg hadde mange symptomer allerede få dager etter befruktningen. Kvalm, uggen i kroppen, tørre øyne, frysen, mensmurringer, nedpress i livmoren og ømme pupper. Jeg sa til meg selv at dersom det skulle vise seg at jeg IKKE var gravid, ville jeg bli veeeeeldig overraska!!!!!! Krysser fingrer for deg, lykke til!
 

Nei, jeg hadde ikkenoe tegn:P

Men i første sv.skap hadde jeg ømme bryster. Mulig jeg har hatt det nå også, men merker nok ikke det siden jeg ammer mye :)

 
Jeg kastet opp i en uke etter befruktning. Og jeg hadde ikke no tegn på at mensen skulle komme. Etter en stund kom jeg til å tenke på at jeg ikke hadde hatt "menssmerter" i forbindelse med eggløsning. Har hatt sterkere smerter da enn ved mensen etter fødselen. Og så var det en liten stemme i meg som sa det at jeg var gravid :)
 
Jeg hadde alle pms symptomene pluss ekstra murring i korsrygg og mage. 
 
Hadde en helt anneledes kropp! :) Så skjønte rundt 3 uker att jeg var gravid! ;) og testet 3+3 positivt! ;) Så var lett å forstå hos meg! :D Hormonene kom tidlig også! ;)
Fantastisk! :D
 
Dette høres sikkert heeelt utrolig ut, men jo - jeg tror faktisk at jeg merket selve dagen det skjedde..
Mannen min var på planlagt jobbreise, og han reiste seint den 25 april.. Den 27 april på kvelden, 2 dager etter han var reist - så skulle jeg ut med søppel, og da ble jeg litt sånn småsvimmel og kjente at det skjedde noe nederst i magen.. Tenkte ikke mer på det.. Jeg hadde egentlig bare gitt opp denne prøvingen, siden EL var ventet 26 april, og han var bortreist hele uka.. Men i dagene som fulgte ble jeg mer og mer, ør, humæret svingte kraftig og jeg var ikke helt meg selv.. Så 2 dager før ventet mens - ble testen tatt.. Positiv!!! 
Så det er nesten litt for godt til å være sant, vi rakk nesten ikke prøve noe som helst!
 
Ikke annet enn at jeg hadde en kvalmebølge som varte i noen sek. 6 dager før IKM...
 
Tusen takk for alle svar! :)

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet enda ei uke (skal teste 11 dpo, altså neste fredag. Skal bort pinsehelga, så vil vite om tr kommer i løpet av oppholdet eller ikke)

Bortsett fra de daglige murringene og småsmertene + "rarfølelsen" i magen, så er alt som normalt. Trøtt og sliten er jeg stort sett hver dag lell (med to små barn i hus), så det er ikke noe tegn ihvertfall, hehe..

Krysser alt jeg kan! Veksler mellom å tro at jeg er gravid, og å være helt sikker på at det umulig kan klaffe på først pp, og at jeg bare må vente på tanta. Blir jo småsurrete av dette, hehe..
 
Back
Topp