Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde dere noen følelse på hvilket kjønn det ble sist?
Dette er for de som har barn fra før da.
Hadde dere noen følelse av hvilket kjønn det ble? Og stemte det? Jeg hadde veldig jentefølelse sist, og det stemte. Nå føler jeg veldig på gutt... blir spennende å se om det stemmer
Jeg hadde følelsen av at det ble jente sist og det stemte. Denne gangen har jeg også hatt følelse av at det er jente, men drømte en natt ar jeg fikk gutt, så nå vet jeg ikke [emoji85]
Jeg var bombesikker på at det var gutt sist. Sa det til legen på tul som verken kunne bekrefte eller avkrefte men jeg følte jeg ikke trengte det heller. Og gutt ble det[emoji5] Denne gangen er jeg ikke like sikker. Jeg tror det blir gutt men tenker at siden jeg ikke er like sikker denne gangen så kan det like godt bli jente [emoji28] Var ikke kvalm en dag sist men denne gangen er jeg veldig kvalm..
Ja, med begge. Hadde sterk følelse av jente første gang, og det stemte, og med minste følelse av gutt, og det stemte og.
Denne gang har jeg følelse av jente, så spent på om det stemmer.
Hadde null følelse på kjønn sist men jeg trodde det ble gutt fordi jeg virkelig ønska meg jente. Og lykken var stor når det kom ei jente
Jeg har ikke no særlig følelse nå heller,enda hvertfall men samboer tror det blir gutt og det tror jeg også.
Trudde det var jente første gangen men det var en gutt Trudde gutt andre gangen og det blei gutt Nå så trur jeg at det er ei jente så da blir det sikkert en gutt til