Hadde dere mye besøk når dere kom hjem fra barsel?

M

Moderator Steffen

Guest
Og fikk dere mye hjelp? Ba dere om det, eller kom den litt mer spontant? :)
 
Har bare hatt besøk av besteforeldrene [emoji5] og vi fikk hjelp med å vaske hele huset (var litt stressa i forhold til hjemmebesøket som skulle komme). Ba om litt hjelp, men ikke til hele huset [emoji28]

Lille er nå 3 uker og 3 dager [emoji5]
 
Mindre besøk enn med første - men kanskje mer samlet. Mest familie og nære venner, hadde med seg bakevarer <3
 
Hadde vanvittig mye besøk de første fire ukene, minst 3-4 ganger i uka (!). Nå har det roet seg litt heldigvis.
 
Vi har hatt en del besøk, mye av de samme som har kommet igjen og igjen da.:) Vi har også vært en god del på besøk til familie.
 
Vi har ikke hatt så mange besøkende. Tre ganger i løpet av tre uker :) egentlig greit nå i begynnelsen.
 
Har vært noe hver helg og noen ukedager etter vi kom hjem fra sykehuset. Mange som vil se nytt hus og hilse på gutten[emoji173] Downer er at min pappa har måtte låne rommet til Lillegutt mens han ser etter nytt sted å bo. Ikke helt optimalt for vår nybakte familie i nytt hjem...[emoji53][emoji17]
 
Nei.
Kun min mor og stefar som har tatt turen og så klart svigers. De tok fly fra trøndelag for å være her i en uke. Heldigvis ikke hos oss, det hadde ikke blitt plass og litt for mye av det gode føler jeg. Sliten etter oppholdet på sykehuset enda
 
Nå er mini 1 mnd og i løpet av disse ukene har vi vært alene kanskje 3-4 av dagene. Så Ja, blitt veldig mye besøk
 
Vi hadde sykt mye besøk den første tiden. Hvertfall to besøk per dag i 14 dager, og folk spurte ikke først heller.. for meg ble det utrolig slitsomt og de første ukene ble bare mye tårer og fortvilelse pga mye besøk og lite søvn.. nå har det heldigvis roet seg og alt er mye bedre :)
 
Vi har hatt overnatting hver helg siden han ble født. 3. helg på rad nå. Så blir det litt overnattingsbesøk i neste uke før det bare er oss 3 her fremover. Det blir deilig:)

Vi har også hatt litt dropin besøk av familie som bor i nærheten.
 
Nå er småen blitt en måned. Vi har hatt besøk av foreldre og søsken, og ei venninne så langt ÷ noen naboer.
Alle utenom svigermor spør om det passer. Jeg er mye sliten, så er veldig glad for at folk spør før de kommer og aksepterer at jeg ikke alltid kan gi sikkert svar før samme dag.
 
Den lille er snart 1 måned (neste uke)

Hadde besøk av besteforeldrene og tante/onkler på barselhotellet.
Ellers har jeg varslet på forhånd om at man kommer ikke på barselbesøk uten mat :knegg:

Så har hatt en del besøk av foreldre, tanter og venner - og alle har tatt med noe å spise på :hello2
Mine foreldre hjelper også til med rydding når de er innom (ikke alltid). Det er som regel små ting som at søpla tas med å kastes når de drar.

Også har vi jo selvfølgelig hatt det besøket av helsesøster. Hadde gjort klar kaffe og ordnet brownies.
Men når jeg spurte om hun ville ha, så sa hun "Nei, vi skal ikke ha noe når vi er på besøk, er her for den lille jeg og for å prate med deg". Da ble det bare mer brownies på meg :knegg:
 
Back
Topp