Hadde dere menssmerter??

rosenjenta

Glad i forumet
Hei. Jeg skal teste om 3 dager, hadde dere litt "menssymptomer" før dere fant ut at dere var gravide? Vil gjerne høre hvordan dere hadde det fra el. og til dere testet POSITIVT!! Hvis noen av dere vil da [:)]

De symptomer jeg hadde var litt økt utflod (hvit) og ømme pupper. Kan ikke helt huske om jeg hadde menssmerter da eller litt senere.

Lykke til med testingen...!!! [:D]

Jeg trodde faktisk at det var mensen som kom... men når jeg hadde gått en uke over tiden, var det jo ikke det allikevel. Hadde mensensmerter de første 3 mnd av svangerskapet. Alt inni deg vokser jo. Har fortsatt det av og til, men ikke så ille. Så du får bare krysse fingrene og håpe. Men vent til du har gått over tida med et par dager før testen. Klem

Tusen takk for det. Skal prøve å vente så lenge jeg kan. Etter positiv el test den 14-15 sept. fikk jeg murringer i magen i nesten 1 uke(den 15 hadde jeg skikkelig vondt). Da var det nok el. tror jeg. Så ga det seg igjen, nå er det litt sånne mensmurringer [:(]

Hadde mensensmerter de 2 første mnd..Fram til jeg tok en test så trodde jeg at hver gang jeg gikk på do så var det mensen som hadde kommet men det var bare økt utflod..
Var vel en uke for sent når jeg tok testen...[:)]
Lykke til[:)]

jeg hadde bare ømme pupper jeg... ikke noe annet... testet 2-3uker etter at jeg egentlig skulle hatt mensen, tenkte ikke på at jeg var gravid i det hele tatt!!! var x'en som var så sikker på det, hvis ikke hadde det nok gått enda lengere tid før jeg testet meg... første testen var jo negativ også...

hei,jeg hadde masse mensesmester,var sikker på at mensen skulle komme,var i danmark og badet mye,måtte benytte meg sånn at jeg hadde fått badet fra meg til mensen kom,men nei den kom ikke. hadde ømme nusser oxo,det har jeg forann en hver mens. men denne gangen var jeg gravid[:D]

takk for alle svarene :) godt å ha dere å spørre [:D]

Jeg hadde en del mensensmerter, men jeg husker ikke helt om det var så tidlig i svangerskapet eller om det var litt senere....

hadde mens smerter, men det første jeg merket var utrolig oppblåst mage og stikkinger... dette var nok under befr. men jeg har fortsatt menssmerter, men ikke daglig de kommer litt slik innimellom.

Back
Topp