Hadde dere mange navneforslag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Første navnet jeg tenkte på for lille prinsessa mi var Adriana.. hadde tengt på det navnet siden jeg var 14, så gikk jeg fra første trimester til andre å fant ut at jeg ikke ville ha det navnet alikevell.. så kom jeg til tredje trimester å var fast bestemt på Milla Sofie.. helt til vesle jenta ble født så endte det hele med at gubberten kom med navnet Aria, jeg likte det ikke til å begynne med men etter en to dager endte det med at hu ble hetende Aria Sofie, å navnet kler henne perfekt !

At vi fikk vite kjønn avgjorde det hele, for vi var enige om jentenavn. Guttenavn var vi ikke enige om og hadde flere forslag begge to.

Rett før oul så ble vi enige om at hvis det var gutt så ble det Nathaniel og hvis det var jente ble det Amy.
Og Nathaniel ble det, vi prøvde å lage ei liste til å ha som reserve men vi fant ingen andre navn som begge likte like mye :-)

Nei, vi hadde overraskende få. Jeg hadde 3, samboeren hadde 2. Så falt han pladask for det som var øverst på listen, så da var hele den diskusjonen ferdi på to minutter omtrent :p Men nå er det riktignok 25 uker igjen å ombestemme seg på, da...

Mange forslag til jente. I går fant vi et til gutt som vi er enig i.. [emoji4]

Hadde en hel drøss med forslag egentlig, også eliminere vi til vi sto igjen med noen få favoritter.
Vimnneren skilte seg ut pga pppkalling

Back
Topp