hadde dere kjøpt

Martha2

Gift med forumet
et side by side kjøleskap av merket gaggenau, som ifølge selger kostet 30 000 nytt, måtte spesialbestilles til norge, har stålkniver til isbitmaskinen(andre er av plast) og det er ca 5-6 år gammelt. de vil ha 10 000 for det..

eller

på expert, samsung side by side, som jo da er splitter nytt, til 8500 kr... men dersom det stemmer at det over koster 30 så er det vel litt å si på kvaliteten... meeen... 5-6 år er litt da.....   help???[:D]

Nå er det bare 5 års forsikring på maskineriet.. så jeg hadde ikke kjøpt det, men jeg googlet det og det var jo råkult da..

ORIGINAL: Trisella

Jeg hadde kjøpt nytt. Da har du garanti på det. Og 5-6 år er jo litt da.

ORIGINAL: Suveren

Nå er det bare 5 års forsikring på maskineriet.. så jeg hadde ikke kjøpt det, men jeg googlet det og det var jo råkult da..

hvor fann du det da? fann flere forskjellige jeg, og uten pris, så vetikke hvilket det var

ORIGINAL: Trisella

Jeg hadde kjøpt nytt. Da har du garanti på det. Og 5-6 år er jo litt da.

ja er jo egentlig enig der da

ORIGINAL: Ihne

Kjøp nytt[8D]

Jeg hadde ALDRI gitt så mye for et gammelt kjøleskap.
Du har ingen garanti for hvor lenge det vil vare, uansett hvor mye det har kostet nytt.[:-]

Enig!!

Vi har Samsung sitt side by side og er kjempefornøyd! Ismaskinen fungerer som bare det.
Ville ikke kjøpt et kjøleskap som garantien hadde gått ut på, i hvertfall ikke til den prisen.

Back
Topp