Hadde dere kjøpt den?

Imogene

Forumet er livet
VIP
På ordinær UL i uke 19+2 fikk jeg vite at vi venter ei jente.
Idag, 21+4, fikk jeg samme beskjed. Begge gangene var det 3 hvite streker som gjorde seg synlig (kjønnslepper) - og det var ingen navlestreng i veien.

Idag fikk jeg i tillegg se 3D-bilde av kjønnet - og jeg må ærlig talt si at det ikke så ut som en gutt.. det var selvsagt noe hovent der nede, men noen pung var det definitivt ikke.
Med gutten vår så vi jo tydelig både tut og pung i uke 19.

Sitat gynekologen: "Dette er isåfall en meget dårlig utstyrt gutt.....!" *humre*
Han var sikker, sa han.

Hva tror dere? Jeg må jo helt ærlig si at jeg svever på en etterhvert lyserosa sky nå............

Tror eg er litt lik deg, for vi har fått beskjed om jente også men greier liksom ikke slå fra meg at det kan vere en gutt inni her :p men tror du kan vere rimelig sikker på at det er ei jente inni magen din ja :)

Jeg vet om folk som har fått feil beskjed; men etter to UL og en 3D ville jeg nok kjøpt den ja. Kos deg med tanken om en lillesøster Cathrine :-) 

Jeg hadde trodd på det ja.. Er ganske sikker selv, siden vi så helt tydelig, veldig markerte 3 streker :) Vi så det tilogmed før hun sa det.. hehe

Etter to ultralyder og en 3D ultralyd, så skal det godt gjøres at de har klart å se feil alle gangene..Hadde det vært meg hadde jeg begynt å kjøpe rosa ting ;-) Tror nok det er ei jente du skal ha :-)

Juice skrev:
Etter to ultralyder og en 3D ultralyd, så skal det godt gjøres at de har klart å se feil alle gangene..Hadde det vært meg hadde jeg begynt å kjøpe rosa ting ;-) Tror nok det er ei jente du skal ha :-)

Ja, jeg klør liksom "litt" i fingrene etter å shoppe nå.. gjett hvem som skal kose seg på romjulssalg i jenteavdelingen!

Lucas09 skrev:
Tror eg er litt lik deg, for vi har fått beskjed om jente også men greier liksom ikke slå fra meg at det kan vere en gutt inni her :p men tror du kan vere rimelig sikker på at det er ei jente inni magen din ja :)

Kan ikke skjønne hvorfor jeg er så usikker - med gutten vår kjøpte jeg den på ordinær ul da vi fikk vite kjønnet. Og det stemte jo.
Er nok google som har skylda her  jeg har jo selvsagt googlet hvor mange som har fått vite feil kjønn

Imogene skrev:

Lucas09 skrev:

Kan ikke skjønne hvorfor jeg er så usikker - med gutten vår kjøpte jeg den på ordinær ul da vi fikk vite kjønnet. Og det stemte jo.
Er nok google som har skylda her  jeg har jo selvsagt googlet hvor mange som har fått vite feil kjønn

Hehe, er på samme måte her du :) men de har sagt jente på to ul da, i uke 16 og 18 så får vel bare stole på det da :p skal jo på 3D 10 Jan og da er eg 28 uker så regner med vi vertfall ser det da :) har allerede kjøpt litt rosa, så håper det stemmer :D Hehe

Vi venter gutt og så det VELDIG tydelig på ul når jeg var 19 uker på vei. En tydelig pung og en liten, men likevel veldig tydelig tissemann ;)

Alle kan jo ta feil, men det er jo en sjanse vi alle må ta :)

Beate2012 skrev:
Vi venter gutt og så det VELDIG tydelig på ul når jeg var 19 uker på vei. En tydelig pung og en liten, men likevel veldig tydelig tissemann ;)

Ja, sånn var det med gutten vår også.
Og jeg spurte gyn om det idag. Pungen er veldig tydelig.
På det barnet jeg har i magen er det rett og slett ingen pung å se

Imogene skrev:

Beate2012 skrev:

Ja, sånn var det med gutten vår også.
Og jeg spurte gyn om det idag. Pungen er veldig tydelig.

På det barnet jeg har i magen er det rett og slett ingen pung å se

Da er du sikkert trygg! Kos deg med jente-shopping!! 

Back
Topp