hadde dere kastet teppe?

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
hunden har driti masse på teppet.
helt bløt drit og vi har langhåret teppe.
sambo har vasket men hadde dere kastet det eller holder det og vaske?
lukter jævelig enda men tror det bare er at lukten sitter i huset. er ikke mer enn 10 min siden det ble vasket opp.

Hadde enten kastet det eller sendt det på rens.. :)
Kommer helt ann på hvor dyrt teppet var, eller hvor gla jeg var i akkurat det teppet [;)]

ORIGINAL: Bollak

Kommer helt ann på hvor dyrt teppet var, eller hvor gla jeg var i akkurat det teppet [;)]

jeg er glad i det og bet 1000 kr for det på tilbud.
holder det ikke med og vaske ordentlig opp altså? :(

kan du ikke henge det ut i kulden noen dager og se om lukten forsvinner fra huset?

Sign [:)]

Hvis du vasker det godt noen ganger, og lufter det skikkelig, skal det bli bra[;)]

hadde kastet det. 

Hadde enten sendt det til rens, eller prøvd å vaske det en gang til og lagt det ut i snøen

jeg og!

Spørs hva det kostet å sende det på rens i forhold til å kjøpe nytt, men om prisen var grei hadde jeg prøvd rens først. Enten-eller!

tror jeg hadde sendt det på rens

Eg hadde nok lempa da ut, dynka da i såpevatn å skrubba meg halvt i hel. Spylt da godt med spyleslangen ittepå, og latt da henga ute te da tørka. Sikkert litt vanskligt no denna årstio, menne då hadde da berre fåt hengt lenge der ute [:)]

Har eg gjort før med gulvteppe itte onga har hatt spysyko, har gått fint da, men da va kje langhåra teppe då.

ORIGINAL: Mamsemumsen

Hadde kasta ut bikkja [;)]

sambo vil ikke[:D]

Back
Topp