Hadde dere gjort det? Alergi

bondekone

Forumet er livet
Jeg reagerer noe helt utrolig i år på polen. Bruker egentlig Zyrtec. Når jeg gikk gravid brukte jeg plaramin som er noe sterkere. Har polaramin i huse siden mannen må bruke det når han har vært borti mus eller musemøk
Hadde dere da prøvd polaraminen å sett om det hadde fungert bedre? Har brukte før så slik sett så står det at jeg kan bruke det
Orker snart ikke å gå så tett som jeg er. ingenting fungerer av dråper som jeg har prøvd i tilleg

Polaramin er jo en antihistamin bare en eldre type. Så det er bare å prøve den:) virker den er det jo bare å si ifra til legen din. Men jeg vill anbefale deg å bruke rhinocort nesepulver, den redder meg i år:)

Ser ikke noe gale med det.

Jeg vokste opp på zyrtec, så fikk jeg en type cetrizin, så fikk jeg en annen type cetrizin, så fikk jeg vallergan, og hadde jeg tatt medisin nå hadde jeg fått polaramin. Jeg innbiller meg at jeg vokser av meg allergiene mine mens plagene egentlig bare har skiftet mønster ;p

Jeg har også gått på to typer øyedråper, en type nesepulver og to typer nesespray i tillegg. Husker ikke hva øyedråpene heter. Nesepulveret så egentlig ut som en astmainhalator med pulver, den ene nesesprayen husker jeg ikke fordi jeg brukte den da jeg var liten, mens den siste jeg brukte var dyp blågrønn og luktet blomster og ga en ufattelig hodepine. Gikk aldri gjennom noen tester eller noe før medisinbyttene, og hadde jeg resept på zyrtec kunne jeg velge om jeg ville ha dem eller om jeg ville ha cetrizin.

Kjør på, ikke plag deg selv :)

da kjører jeg på så får jeg håpe at det blir litt lettere

Mortania- har valargan i huset,men den er det jentungen som bruker pga alergier

søteste skrev:
Polaramin er jo en antihistamin bare en eldre type. Så det er bare å prøve den:) virker den er det jo bare å si ifra til legen din. Men jeg vill anbefale deg å bruke rhinocort nesepulver, den redder meg i år:)

Mine våropplevelser har blitt hundre ganger bedre etter at jeg bgynte på Rhinocort nesepulver. Kan anbefale den, jeg også. :-)

Rhinocort var det! Den virket ikke så mange årene på meg :( Var da jeg fikk den ekle sprayen som luktet blomster og ga hodepine...

TS: vallergan er kraftig kraftig, mange som blir "fyllasjuk" av bare èn tablett, må si det er modig å ha en jentunge på det :o

Jeg fikk foreskrevet en til fire dagen for å hjelpe på søvn i tillegg til allergien, da jeg kun skulle ta fire ved ekstremt behov. Jeg tok fire før jeg la meg etter skole, skulle på jobb om natten, lå våken, gikk på jobb, tenkte jeg skulle få sove når jeg kom hjem, gjorde ikke det, gikk på skolen, var der til siste timen var ferdig, kom hjem og fikk sovnet etter noen timer. Da hadde jeg vel gått nesten 48 timer uten søvn og tilbragt nesten 12 av dem med å prøve å sove ;p

Back
Topp