hadde dere gitt pizza

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
til en gutt på min sønns alder(se ticker)

I tvil om han skal få pizza eller middagsglass.Er vel ikke mye næring i noen av delene da men....Blir havregrøt til kvelds etter denne middagen[:D]

Hadde gitt pizza jeg[:)] 

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ikke mye næring i middagsglass?

hehe,nei,ifølge legen vår.Er visst ihjelkokte grønnsaker som det nesten ikke er næring igjen i....
Er jo mye bedre med middagen man lager selv(næringsmessig)

(snakker om annet enn pizza da[8D]skal ikke skryte på meg at den jeg lager er næringsmessig korrekt)

ORIGINAL: GuttasMamma!

hehe,nei,ifølge legen vår.Er visst ihjelkokte grønnsaker som det nesten ikke er næring igjen i....

hmm .. hs her sa at det var ikke noe problem å gi det viss ungen nekta hjemmelaget, sånn som Live gjorde når vi begynte.. var visst like mye næring som hjemmelaget ! hehe.. flott at de er så enige !! ho spiser heldigvis det meste jeg lager nå da..

ok,ja,de har alle forskjellige meninger[:D]
men middagsglass er jo tusen ganger bedre enn ingenting da!Tyr til det når vi har middag han ikke kan ha(svært skjeldent nå da)

Oliver får alt vi spiser, pizza også. [:)] Har ikke spist middagsglass siden han var 8 mnd...

Benjamin fikk hjemmelaget pizza i en bursdag, å det gikk ned på høykant.. hehe![8D]
så ja ![:)]

Her får lillemann pizza... Han sitter å gomler grandis hvis vi har det[:D] Her får han alt nå... Han får til og med tacopasta... Han elsker mat med god smak[:D][:D]

Ja hvorfor ikke la han smake[:)]

da var middagen spist og jeg fikk i han ett halvt stykke[8|]

Han er såååå kresen den gutten[>:][&:]

ja det hadde jeg nok gjort

ORIGINAL: BæreMæ

Hadde gitt pizza jeg[:)] 

uten tvil... min fikk i barnehagen i dag... han er 10mnd og de hadde karneval... kjedelig for han å ikke få det samme som de andre... 

ORIGINAL: GuttasMamma!

hmm .. hs her sa at det var ikke noe problem å gi det viss ungen nekta hjemmelaget, sånn som Live gjorde når vi begynte.. var visst like mye næring som hjemmelaget ! hehe.. flott at de er så enige !! ho spiser heldigvis det meste jeg lager nå da..

Er ikke du generelt skeptisk til helsesøstere??? Særlig der hos dere som de låner ut bag og nett til å ha i bil[8|]

[:D][:D][:D]

Hadde forøvrig gitt pizza! Masse næring i både pizza og middagsglass!!!

ORIGINAL: Lille Lu

Oliver får alt vi spiser, pizza også. [:)] Har ikke spist middagsglass siden han var 8 mnd...

Back
Topp