Hadde dere gitt beskjed?

Lene1986

Forumet er livet
Blir så forbanna når arbeiderene til naboen parkerer i vår gårdsplass!! [:@][:@] Er jo masse av plass ved huset deres å parkere. Vi har ikke laget stor gårdsplass for at det skal være en parkeringsplass! [:@][:@]
Har jeg lov til å gå ut til de å be de om å flytte bilen?

Marsj ut! [>:][>:][>:] Er frekt å ikke spørre om tillatelse! [>:]

ORIGINAL: Vand

Ja bare kommer å parkerer midt i veien!!

Står de i veien for bilen deres eller noe?
Holder de på med noe på gårdsplassen til naboen? Er det snakk om at de skal stå der lenge - timer - dager - uker?[8|]

Jeg hadde ikke sagt ifra om de ikke stod i veien for meg. Jeg hadde kanskje gått bort til naboen og spurt hva de holdt på med der og nevnt det til de på litt skjult måte...er de oppegående mennesker, så sier de ifra til arbeiderne sine[:)]

Nå aner ikke jeg hvordan gårdsplassen deres ser ut, men kanksje de ikke skjønner at det er privat grunn - eller at de tror den tilhører naboen....vanskelig å svare på.

Trenger jo ikke å bli så sinna da dere.......[:D][:D]

når jeg leser HI så tolker jeg at dette gjør de ofte, og blir stående der lenge?[8|]

Hvis det bare er tilfeldig for en time eller to, så hadde jeg ikke blitt irritert! Men hvis snekkerne til naboen parkerte i innkjørsla mi hver dag, så hadde jeg blitt irritert! [;)]

når jeg leser HI så tolker jeg at dette gjør de ofte, og blir stående der lenge?[8|]

Hvis det bare er tilfeldig for en time eller to, så hadde jeg ikke blitt irritert! Men hvis snekkerne til naboen parkerte i innkjørsla mi hver dag, så hadde jeg blitt irritert! [;)]

Det er noe annet ja. Jeg hadde fortsatt sagt ifra til naboen - så fikk de ta det videre med sine arbeidere....[:)]

Det er noe de gjør hver dag!! [:@] Men de trodde de hadde lov til å stå der sa de. Hva med å spør først da. Hmm.. Men de forstor jo at de måtte bruke litt sunn fornuft sa de. De har kjørt opp hele gårdsplassen nå[:@] Ser ut som ett stor sølehull hele plassen. 

ORIGINAL: Lene1986

Det er noe de gjør hver dag!! [:@] Men de trodde de hadde lov til å stå der sa de. Hva med å spør først da. Hmm.. Men de forstor jo at de måtte bruke litt sunn fornuft sa de. De har kjørt opp hele gårdsplassen nå[:@] Ser ut som ett stor sølehull hele plassen. 

Ajaj! Da hadde jeg blitt irritert også ja [>:] [:@]

Back
Topp