Hadde dere giddi?

Dollface

Forumet er livet
VIP
Vi flytter i nytt hus om en uke, og da får TObias soverom i 2. etg..
Han har alltid sovet på samme plan som meg, og alltid rett innenfor stua.. han er manisk på å finne på tøys og tull etter sengetid, og det å løpe i trapper hele kvelden for å sjekke hva han driver med gidder jeg ikke.. tror jeg.. (det kan jo hende han finner på å krabbe ut vinduet, tappe seg et bad, bade lekene i do osv osv osv..
Han er også fæl til å rope på oss for et eller annet..

såh.. hadde dere kjøpt en babycall for å ha kontroll?

ja, det hadde jeg[8D]

Ja, det hadde jeg nok gjort![:D]

Ja, uten tvil kjøpt babycall.

Kjøp sann med kamra, så ser du om han ligger i senga si.

ORIGINAL: StinkiStini

Ja, uten tvil kjøpt babycall.

Kjøp sann med kamra, så ser du om han ligger i senga si.

deeeeeeet tror jeg ikke jeg gidder - blir nok en supernova.. [:D] men de er så dyre, så jeg måtte bare sjekke med "samvittigheten min - BV" om det var ok å svi av en tusenlapp++ på det [8D]

ORIGINAL: Dollface

han er 3 år da... [:-] finnes det "3årigkrapyl-call"?

Hvis du kjøper den med kamera så er det lett å se hva de driver med [8D]

ORIGINAL: Heijdii

Ja, det hadde jeg nok gjort![:D]

gi meg en link til "sånn med kamera" da [8D]  og gjerne en test og forbrukertilbakemelding [:D]

Ja, det hadde jeg[;)]

Snuppa sover i etasjen under stua (hvor jeg oppholder meg når hun sover[;)]) og jeg synes det er greit med babycall.. da hører jeg om hun våker.. bedre enn jeg hadde gjort om jeg ikke hadde hatt callingen her[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ja, det hadde jeg[;)]

Snuppa sover i etasjen under stua (hvor jeg oppholder meg når hun sover[;)]) og jeg synes det er greit med babycall.. da hører jeg om hun våker.. bedre enn jeg hadde gjort om jeg ikke hadde hatt callingen her[:)]

han skal sove i etasjen over stua da, så jeg hører sikkert potene hans når de klasker i gulvet.. men jeg er littttttegranne hønemor liksom.. [:-]

ORIGINAL: Dollface

gi meg en link til "sånn med kamera" da [8D]  og gjerne en test og forbrukertilbakemelding [:D]

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/42/barnesenger/babycall/super-nova-vision-babycall.html

jeg hadde nok innstallert skjult kamera med en gang når jeg først var igang, så kunne du hatt kontroll med hva han holdt på med til han flyttet hjemmenifra[;)][:D]

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

snu håndtaket på døra og invester i en babycall[:D]

her sover vi med dørene åpne [:D] (mora er manisk serruh.. )

ORIGINAL: InMyHeart

Om han kan klare å finne på så mye rart så hadde jeg ikke fått ro i sjela uten en babycall[&:][:D]
trenger sikkert den til senere uansett[;)][:D]

jupp - ellers hadde jeg nok ikke vurdert det.. men derfor vil jeg kjøpe en kvalitetsbabycall - og ikke den fra clas ohlson som jeg har hatt to av - og kastet to av [:D]

Back
Topp