Hadde dere gått inn eller ikke?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg har alltid gått inn til ungene før jeg har lagt meg, for å sjekke ståa og legge over dyne osv.

Problemet er dørvrideren på døra til frøkna. Den piper så fælt, alltid gjort.
Inni døra liksom.

Og nå de siste ukene har hun våknet av at jeg har åpna døra, og da har jeg ikke hatt annet valg enn å ta henne med inn til oss sånn at vi får sove om natta.

I går gikk jeg ikke inn til henne, og hun sov til rundt 03 før hun våknet til og vi hentet henne.

Så jeg har ikke gått inn nå heller fordi jeg har hørt i babycallen at hun er litt urolig.

Hva hadde dere gjort?

Jeg synes det er litt ekkelt å ikke gå inn og sjekke også, men er jo fælt hvis det skal vekke henne også :-o

Hører henne jo i callen hvis det skulle være noe liksom...
Problemet er jo at hun garantert ligger uten dyne, og sikkert våkner fordi hun blir kald selv med pysj :p
 
Går det ikke ann å bare legge døren inntil uten å lukke den? Så du slipper å bruke håndtaket?
 
Går det ikke ann å bare legge døren inntil uten å lukke den? Så du slipper å bruke håndtaket?
Nei det tar jeg ikke sjansen på. For døra hennes er rett ved døra vår og inn til badet, og da samboer står opp kl 05 så vil hun bli vekt av lydene hvis døra står med glippe.
Er merkelig, men jeg har merka at lyder høres mer inn til henne ved litt åpen dør.
Så den er nødt til å være stengt :)
 
I går var det i grunnen det samme hva jeg gjorde, hun våkna av vinden som var ute sånn rundt 01:p

Samboer hadde dratt ned markisa utenfor vinduet hennes, og den slo inn mot veggen og lagde masse bråk :p

Får prøve igjen til kvelden ;-)
 
Jeg hadde enten bytta håndtak, eller ikke gått inn...:p Jeg har aldri klart å lukke igjen døra til soverommet til Olander ordentlig. Føler liksom at han er så alene der da. Rommet hans ligger rett over badet og gangen, så har hendt han har våknet når samboer står opp 6.15, men samboer har lært seg å være veeeeldig stille så det går stort sett greit:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ville nok fått byttet håndtak for å kunne gå inn men mens det var ødelagt/lager lyder så ville jeg ikke gått inn hvis jeg viste at det ville vekke henne
 
Her stenger ikke eldste soveromsdøra si, og T sin har dørstopper. Jeg sjekker han ikke før jeg legger meg, med mindre jeg hører at han sover dårlig, hoster mye e.l.
 
Jeg klarer ikke å legge meg uten å sjekke ungene, så jeg hadde gått inn :oops: Rett som det er at jeg vekker Vilja når jeg går inn, for hun sover så lett, men hun sovner heldigvis igjen da. Jeg pleier å lukke dørene når de legger seg, men må ha dem på gløtt på natta slik at jeg er helt sikker på at jeg hører dem om det skulle være noe. *overnervøs hønemor*
 
Jeg nå alltid sjekke alle tre før jeg legger meg:p

Hadde prøvd å bytta håndtak. Men om du dytter døren så langt borti karmen med en klut i mellom vil hun våkne da? Da er den jo nesten igjen;) så kan du sjekke henne lydløst før du legger deg:)
 
Ja kunne selvfølgelig bytta håndtak, men vet rett og slett ikke hvor mye penger vi gidder å legge i dette huset ;-)
Høres ut som det er en fjær inni der som er litt treg eller noe.
Prøve å skru opp først og se kanskje.

Ja døra kan nok stå på gløtt om kvelden, jeg er mer redd for hvordan det blir på morran :p
Samboer er stille han og, men blir jo alltid litt lyd likevel.

Jaja, vi får prøve oss frem ;-)
 
Gikk ikke inn i går, og hun sov til 4.50 ca før hun våkna og kom inn til oss.

En voldsom forbedring :-D

Tror jeg skal la være å gå inn noen kvelder til hun evt sover over den tiden hun har pleid å våkne til. Er alltid urolig på det tidspunktet, også i går.

Så får jeg prøve om noen dager å gå inn før jeg legger meg.
 
Gikk ikke inn i går, og hun sov til 4.50 ca før hun våkna og kom inn til oss.

En voldsom forbedring :-D

Tror jeg skal la være å gå inn noen kvelder til hun evt sover over den tiden hun har pleid å våkne til. Er alltid urolig på det tidspunktet, også i går.

Så får jeg prøve om noen dager å gå inn før jeg legger meg.
Jeg går ikke inn med mindre det er noe☺️ vil ikke forstyrre søvnen hennes☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det mye lyder fra begge to når de sover, tanngnissing, snorking, klynking og de vrir seg rundt, så hører de igrunn hele kvelden. Går ikke inn og sjekker med mindre det har vært unormalt stille :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror jeg hadde gjort noe med den dørvrideren jeg da.
Enten fått smurt den, eller skifta den ut.
Jeg sjekker alltid ungene mine 2 ganger.
En gang rett etter at de har sovnet, for å legge dyne på og se at de ligger fint, og en gang før vi legger oss.
 
Ja kunne selvfølgelig bytta håndtak, men vet rett og slett ikke hvor mye penger vi gidder å legge i dette huset ;-)
Høres ut som det er en fjær inni der som er litt treg eller noe.
Prøve å skru opp først og se kanskje.

Ja døra kan nok stå på gløtt om kvelden, jeg er mer redd for hvordan det blir på morran :p
Samboer er stille han og, men blir jo alltid litt lyd likevel.

Jaja, vi får prøve oss frem ;-)
koster nødvendigvis ikke så altfor mye det må ;)
men ville skrudd den opp å sett
 
Back
Topp