Hadde dere en fin julaften?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Her spiste vi pinnekjøtt, S ville ikke ha noe særlig så jeg måtte varme opp et glass med barnemat. Julemiddagen hans ble dermed fiskegrateng. :rolleyes:

Etter middagen pakket vi opp pakker. Den første gaven hans var en Trunki koffert som jeg hadde ønsket ham. Han var dermed ikke interessert i de andre pakkene, men gikk rundt og dro på kofferten sin resten av kvelden. :D Jeg pakket opp et par pakker til ham med klær i, resten ble spart til dagen etter.

Litt is med lune bær til dessert, så bar det i seng. Det skulle han i hvert fall ikke, så vi måtte la ham leke i en halvtime til før det var noe vits i å prøve igjen.

3. juledag fikk vi snø, så da ble det snømann på oss. :D

Håper alle har hatt en fin jul?
 
Så koselig :D

Her hadde vi en super julaften. E våknet tidlig fra dupp (13). Og fra han stod opp bar han i 100! Han er en skikkelig entertainer. Elsker å få kusinene til å le. Spiste MASSE julemat. Ribbe, julepølser, medisterkaker, potet og surkål. Surkål elsket han. Han fikk ski, masse klær, poppiloppe figurer ( stor stas), verktøykasse, fjernstyrt bil, stor lekebil, masse andre leker, penger, bøker. Og en liten koffort. Var nok kofforten og fjernstyrte bilen som var best ;) Han var i strålende humør og satt på fanget til alle. Avsluttet med riskrem...:eek: Var i seng 20.30 og sovnet med engang. Hoho.
 
Veldig fin! E spiste masse pinnekjøtt og holdt ut til det bitter end;) Nissen var utrolig skummel da! Hehe.
Hun fikk også Trunki som nå er med på Gran Canaria men det var brannbil med lyd som ble mest populær
 
Back
Topp