Hadde dere en følelse om hvilken kjønn dere får?

ArendalsPia

Forelsket i forumet
Har/ hadde dere som ikke har vært på Oultralyd enda en følelse av hvilket kjønn dere får?
Vi har hatt en følelse av kjønn ganske mange uker nå, og er spent på om det er flere av dere som har hatt det, å om det stemte :) Jeg er 17+5 å skal på oultralyd den 27.5 :D

Vi får gutt :) Denne gangen hadde jeg ikke særlig følelse. Mannen trodde det var jente pga jeg var i så dårlig form (som jeg ikke har vært før), men det trodde jeg ikke, egentlig.. Selv om jg kanskje lurte litt på det pga form og babyens høye hjertelyd (målt rundt 160 flere ganger). Men hadde ikke jentefølelse likevel..

Jeg hadde jentefølelse fordi jeg har vært ganske uggen, noe jeg også var med jenta mi, men ikke med gutten. Ellers ikke noe magefølelse. Den stemte altså ikke, for i magen bor det iallefall i følge ul en gutt :)

Jeg hat en sterk følelse ja.. Gleder meg til oul førstkommende tirsdag for å se om det stemmer :p

På mobil

Har ingen følelse av kjønn denne gangen. Forige gang var jeg helt sikker på at det var jente, og det stemte :)
Spent på hva som skjuler seg denne gangen ;) kanskje gutt siden jeg ikke har så sterk følelse ??

mannen min trodde ganske sikkert at det var jente pgr . den dårlige formen min .
noe jeg var med første jenta oxo ;)
men jeg hadde litt blanda følelser egentlig, men innrømmer at jeg lurte litt siden jeg har vært så dårlig.

fikk oxo vite at det ligger ei lita nuppe inni magen ;)
prinsesse maiken ;)

Ja denne gangen kunne jeg tenke meg at det var en gutt inni magen, fordi graviditeten har vært litt annerledes enn de to første (og da fikk jeg jenter, og hadde samme svangerskap).. denne gangen har magen kommet myyye tidligere og kvalmen har ikke vært så intens :) og det blir en gutt :D

Vi har en veldig sterk følelse på et kjønn. Vi har vært på oul, men vi har fått beskjed om at det kan være begge deler :p Så nå venter vi til vi skal på kontroll i juli, for da skulle de se en gang til :)

Jeg hadde ikke det selv egentlig, men var flere rundt meg som hadde det. Mamma var bombesikker på at det var gutt, og flere andre slekt og venner mente det. Samboer var sikker på at jeg fikk samme kjønn som venninna mi som skal ha i september, fordi hunden vår reagerte akkurat likt når han "luktet" på magen hennes og magen min.. Haha.. samboer mente bestemt han hadde kommunisert at vi har det "samme" i magen. Så når venninna mi fikk vite at hun ventet gutt, var samboer sikker på at vi også fikk gutt :P

Og det ble jo en gutt - så alle fikk rett :-)

Så spennende å lese! :D Vi har skikkelig følelse at det kan være gutt, å det tror så godt som alle rundt oss også :D Vi venter første barn nå, så alt er spennende :)
Blir spennende og se om det stemmer når vi skal på ultalyd :)

Har ingen følelse av kjønn denne gangen. Forige gang var jeg helt sikker på at det var jente, og det stemte :)
Spent på hva som skjuler seg denne gangen ;) kanskje gutt siden jeg ikke har så sterk følelse ??
Hmmm, ja det kan godt være det ja :) Er vel litt forskjell å gå gravid med gutt og jente :)

Sist svskap visste jeg at det var ei jente helt fra starten av. Fikk ikke sett kjønn på oul den gangen heller så det ble ikke bekreftet før rundt uke 35, da sjekket legen på eget initiativ fordi jeg sa at jeg visste det var jente og fortalte om familiehistorikken vår (ingen gutter født på 50år).

Denne gangen har jeg ingen følelse på kjønn! Jeg trodde i starten at det nok er ei jente til (pga nevnte familiehistorikk). Men nå er jeg jammen ikke sikker. Svskapene har ikke vært like til nå heller, men det kan jo og ha noe med at de ikke har samme far ;)

Vi får bare vente og se om de kan se kjønn neste gang :)

Sist svskap visste jeg at det var ei jente helt fra starten av. Fikk ikke sett kjønn på oul den gangen heller så det ble ikke bekreftet før rundt uke 35, da sjekket legen på eget initiativ fordi jeg sa at jeg visste det var jente og fortalte om familiehistorikken vår (ingen gutter født på 50år).

Denne gangen har jeg ingen følelse på kjønn! Jeg trodde i starten at det nok er ei jente til (pga nevnte familiehistorikk). Men nå er jeg jammen ikke sikker. Svskapene har ikke vært like til nå heller, men det kan jo og ha noe med at de ikke har samme far ;)

Vi får bare vente og se om de kan se kjønn neste gang :)
Oi, på 50 år faktisk!
Da blir det jo spennende å se om du får gutt denne gangen :) Har det blitt noen gutter i familien i ettertid? :)
I familien på min side, er det vel en fin blanding. Muligens flest gutter, å på mannens side er det også flest gutter. Dette har jeg ikke tenkt på før nå :) Hehe.
Er det lenge til du skal på ultralyd? :)

Oi, på 50 år faktisk!
Da blir det jo spennende å se om du får gutt denne gangen :) Har det blitt noen gutter i familien i ettertid? :)
I familien på min side, er det vel en fin blanding. Muligens flest gutter, å på mannens side er det også flest gutter. Dette har jeg ikke tenkt på før nå :) Hehe.
Er det lenge til du skal på ultralyd? :)

Det kom en gutt 6mnd etter jeg fikk Thale, da prøvde søskenbarnet mitt for første gang å få barn nr 3, hun fikk og barn med ny partner. Så nå spekuleres det jo i familien på dette, om det har holdt at jeg byttet partner fra sist :P

På mannens side er det overvekt av gutter, men de førstefødte har alltid vært jenter,
Hans far har f.eks , 5 sønner og en datter :P

Neste ul er 30.mai :)

Det kom en gutt 6mnd etter jeg fikk Thale, da prøvde søskenbarnet mitt for første gang å få barn nr 3, hun fikk og barn med ny partner. Så nå spekuleres det jo i familien på dette, om det har holdt at jeg byttet partner fra sist :p

På mannens side er det overvekt av gutter, men de førstefødte har alltid vært jenter,
Hans far har f.eks , 5 sønner og en datter :p

Neste ul er 30.mai :)

Ja, kanskje det er der mysteriet ligger, å bytte partner :P
5 sønner og en datter ja, det har sikkert vært litt spesielt å vokse opp for den frøkna :) Men har sikkert blitt godt passet på opp igjennom :D
Ikke mange dagene etter vi skal da :) Spennende :)

Hadde ingen følelse før, etter at jeg har vært på oul i går, har jeg begynt å få gutte følelse:) mens gubben sier at han føler det blir jente;). Vi ville ikke vite kjønnet så er veldig spent hvem sin kjønn-følelse blir riktig:)

Hadde ingen følelse før, etter at jeg har vært på oul i går, har jeg begynt å få gutte følelse:) mens gubben sier at han føler det blir jente;). Vi ville ikke vite kjønnet så er veldig spent hvem sin kjønn-følelse blir riktig:)
Det samme her og! Hadde jentefølelse tidligere, men etter UL har jeg fått guttefølelse. Mannen har jentefølelse. Hehe.. Blir spennende :)

Back
Topp