Hadde dere blitt sure..

Nesly

Juni 12s friske pust
..om naboungen på 2-3 år hadde lukket opp døra og kommet inn i huset deres en gang?

nei

Nei det hadde jeg ikke gjort :)
Men hadde nok lurt på hvorfor en så liten unge var alene bare :p
JA eg vet at unger kan finne på å stikke av iblant :)

Sur? absolutt ikke. Men hadde lurt litt på hvordan han hadde kommet seg unna ubevoktet og fulgt han hjem igjen så jeg visste han var trygt hjemme med voksne igjen. Kunne da aldri blitt sur... ihvertfall ikke på ungen. 

Hadde jeg bodd 1-2km fra nærmeste nabo og en 2-3åring kom valsende inn... så hadde jeg blitt sur på foreldra hans!! ikke ungen.

Tror jeg hadde fått litt sjokk og leid han tilbake der han hørte hjemme :P

Nei...
Men vi har ei nabojente på 5 som til stadighet ringer på når vi driver og legger gutta, DET er litt småirriterende...

Nei, det hadde jeg ikke. Men hadde nok blitt litt overrasket og flirt litt tror jeg.. Jeg hadde nok ringt foreldrene, bare for sikkerhetsskyld at de viste at hun var her:)

Nei, små barn gjør så mye rart. Hadde bare synes at det var sjarmerende, så lenge det var en en gangs hendelse og ikke hele tiden.

Hadde blitt overrasket,men absolutt ikke sint/irritert. Hadde nok pent fulgt minien hjem ja ,og regnet med å finne noen småsvette foreldre som lette etter en liten en..

Back
Topp