Hadde dere blitt skuffa?

FancyPants

Forumet er livet
Jeg har bursdag 23. desember, blir 25 år!

Fikk i dag gave fra pappen min og dama. På kortet står det "gratulerer du fyller 26 år!" og han har stavet navnet mitt feil..
Jeg prøver å ta det med et smil, men en del inni meg er ganske skuffa og lei meg over at pappan min ikke engang vet hvor gammel jeg er, eller klarer å skrive navnet mitt riktig..[:(]

min far(bestefar,bodd der siden jeg ble født,han og mor har oppdratt meg)glemte bursdagen min[:(]
jeg spurte om han ville ta en tur innom siden jeg hadde bakt kake.Han satt her og spiste og kosa seg han...til slutt klarte jeg ikke holde meg,spurte om han visste hvem dag det var,jo det var tirsdag,lurte på om han visste datoen,joda han huska det og...så litt spørrende på meg....
JEG ER 25 ÅR I DAG!!!!

så mannfolk sier jeg bare,men jeg ble skuffa[:(]
han har gifta seg m,ed en ifra jehovas,feirer ike bursdager,så  det er vel derfor han glemte meg da[:(]
lurer på om barna får julegaver i år?

Nope hadde ikke blitt skuffa, men så har jeg opplevd å bli glemt.[&o] Det året jeg fylte 30, måtte ringe hjem og spørre om dem huska hva som skjedde på den datoen for 30 år siden, skal si noen blø flaue ja[8D]

På en måte hadde jeg nok blitt litt skuffet, spes om pappa ikk hadde klart å skrive navnet mitt rett. Men hva alder og datoer angår hadde jeg nok ikke blitt så skuffet er et litt typisk mannfolk syndrom å ikke huske slike ting.

Synd ja men det er liksom bare litt slik det er..

Hadde blitt kjempeskuffa tror jeg.

hadde blidd skuffa æ å ja!!

selv om d har skjedd mange ganga at pappan min har glemt av hele
bursdagen, så har han enda ikkje skrevve feil..

men huske ei jul han ikkje hadde tia å komme innom m julegave t mæ
(enda han kjøre førrbi gata mi på tur hjem t sæ, han bodde 1 time unna)
så han leverte gaven på esso i tromsdalen.
å da æ sku hente den hadde han satt sitt etternavn bak navne mitt..
æ har ALDRI hadd hannes etternavn. har bare mamma sitt.
d irriterte mæ litt[&:]

Jeg hadde blitt skuffa.
Hadde bursdag i sept. Mine foreldre var på ferie, faren min hadde ringt noen dager før og gratulert meg med dagen. Moren min hørte jeg ingenting av. 2 av søstrene mine og lillebroren min ringte/sms ikke. Hu siste søstra gjorde det kl 20.00 på kvelden der hun ønsket meg en kjempe fin dag. Ikke fått noe gave eller kort etter det.

En venninne glemte det også, men hun hadde veldig dårlig samvittighet pga det.

Fikk til og med meld fra telenor som ønsket meg happy birthday![:)]

Så ja, skjønner deg helt.

ORIGINAL: MilieE

Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg blitt skuffa, ja!

Hadde det vært her det plutselig kom en gave fra faren min med fil alder og feilstava navn, hadde jeg vel igrunn vært så overraska over at det kom gave, at jeg ikke hadde ofra en tanke for hva det sto!

signerer denne jeg[8|]

er ikke lenge siden jeg hadde bursdag og ikke en eneste i min familie sendte så mye som en sms for å gratulere....ble litt lei meg da ja[:(].......mens HELE sambos familie ringte og sms[:)] så maaaange hjerteklemmer fra meg.

Back
Topp