Hadde dere blitt skuffa hvis..

ORIGINAL: STJERNE*

Uff, jeg hadde fått vondt i mammahjertet mitt.. [&o]

Men du burde ha ringt å hørt om de kom. Eller sagt at de skulle si ifra på forhånd.
Utrolig dårlig av de som glemmer eller ikke gidder å si ifra. De tenker ikke på sånt før de selv står oppi det. [>:]

Ja, skulle kanskje det. Jaja. Man lærer så lenge man lever [>:] Syns jo alikevel det er vanlig høflighet å svare på en invitasjon når man får den [8D]

ORIGINAL: Burger

huff, ja det hadde blitt sårt.. får håpe jenta de ikke skjønte noe av det da

samme skjedde her på min sønns 1 års dag... men da var det absolutt ingen som kom, ikkje noen av vennine mine heller

ja jeg hadde blitt skuffet og lei meg på ungens vegne. Man sier jo at det kommer mange barn i bursdag som skal leke sammen og spise kake osv og så kommer det ingen. det hadde vært veldig sårt!

Jeg hadde blitt litt skuffa ja. Ingen kom i familiebesøket her for å feire 4 åringen. Da var jeg skikkelig skuffa[&o]

Jeg skjønner godt at du syns det var leit. Vi har opplevd det samme, men skuffelsen var da over familien. Til snuppens ETTÅRSDAG kom bare farmor, mormor og mormors samboer - ingen andre! Farfar syns det var viktigere å ta en ekstravakt på jobb (er pensjonert...) og tanter og onkler giddet rett og slett ikke å ta turen oppover (de bor alle en liten flytur unna). Skuffelsen var kanskje størst fordi vi to år tidligere hadde feiret ettårsdagen til førstefødte, og da kom så mange at vi måtte dele feiringen opp i tre dager. Det var kjempetydelig at det ikke var like mye stas med nummer to... Men man får være glad for at ungene er så små at de ikke skjønner det selv!

Ja, jeg hadde blitt litt såret og lei meg.
Jenta di skjønner jo ikke så mye av det - er verre for oss mammaer..

ORIGINAL: *Charley*

Jeg hadde blitt litt skuffa ja. Ingen kom i familiebesøket her for å feire 4 åringen. Da var jeg skikkelig skuffa[&o]

Åh, da hadde jeg virkelig blitt skuffet altså.. Spesielt når h*n ble FIRE... De skjønner jo liksom sånt da [&o]

det skjedde på 1 årsdagen til lilletuppa vår, min søster kom, thats it, ja å så ene fadderen hennes kom ETTER selskapet skulle vært ferdig. Jeg var sååå skuffa[:(]

ja,hadde blitt veldig skuffet!
syns i det minste de kunne gitt beskjed om de ikke kunne komme, og ikke `glemme`noe slikt!

ja, jeg hadde blitt kjempeskuffet!
og er det ikke vanlig folkeskikk aa melde avbud? Om det ikke gjelder sykdom som kommer snikendes paa den aktuelle dagen burde man vel si i fra at man ikke kommer i god tid för?!?

2årsdag er vel ikke særlig vanlig...

ikke blitt skuffa da nei... 4 derimot..

Back
Topp