Hadde dere blitt skuffa hvis..

Frk.Keller

Glad i forumet
.. dere har invitert til barneselskap for å feire 2åringen, og ingen kom? [&o]

Huff. Jeg opplevde det idag [&o] Eller, det kom to av mine beste venninner som ikke har barn da, så det var jo koselig.. [:)] Men alle de andre barna kom ikke, så det var bare snuppa alene, og oss "voksne", i barnebursdagen sin. Hun fikk fine pakker og koste seg jo alikevel, da.

Selvfølgelig, jeg SKJØNNER det når det er sykdom, det var bare skuffende og litt sårt å stelle i stand til barnebursdag for så at ingen kom [&o] Noen glemte det visst også.

Hva hadde du følt?

ja, hadde blitt skuffa[:)] Men heldigvis er jenta de bare to år, og skjønner ikke stort av det, og som du sier så koste hun seg likevel. Godt er det [:)]

hadde blitt kjempe skuffet,hvor mange var invitert da?

Huff, ja da hadde jeg blitt skuffa. Ikke sint eller sur, men skuffa. Jeg husker enda den ene bursdagen der ingen kom (faktisk ingen), men da var jeg mye eldre enn 2 år så det er nok derfor jeg husker det så godt.

jeg hadde blitt skuffet ja.
altså syukdommer er jo enting som man ikke styrer sjøl,men at folk bare glemmer det eller ikke kommer synes jeg blir for dårlig.
jeg hadde blitt ganske skuffet igrunnen ja.
*klem til deg*

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Huff, ja det var litt trist [&o]
Hvor mange er det snakk om?

Det var 4 "familier", hvor det ble 5 barn tilsammen. Ikke "mange" da, men alikevel nok.. [&:]

Monsoon: Ja, jeg priser meg LYKKELIG for at hun bare er to og ikke skjønner det. Verre hvis hun hadde vært tre.. Sikkert verst for mamman, litt sårt kanskje? [X(]

Veit godt hvordan det er.Kom ikke så mange i bursdagen til min yngste.Og han har ikke fått gaver av familien en gang.
Det er sårt,skjønner godt at du blir skuffet.

Jeg hadde blitt kjempeskuffa og lei meg...[&o][X(]

Ja, jeg hadde blitt kjempelei meg og skuffa.

ORIGINAL: me84

hadde blitt kjempe skuffet,hvor mange var invitert da?

4 familier, totalt 5 barn. Eller egentlig var det invitert 6 barn, men han ene var så liten at han hadde ikke kunnet vært med å "leke" uansett, men han kommer i morgen siden det er familie [:)] Skal ha familieselskap da.

Kjempe skuffet-

ORIGINAL: sogn78

Det e jo litt styr å lage til ein bursdag, så eg hadde absolutt blitt skuffa ja!! I allefall for dei som har glømt det, fy skam[:)]

Ja, jeg nevnte det til dem forrige helg, og da sa de at de kom. Så inviterte jeg i bursdag og hørte aldri noe ja eller nei, tenkte at de har sikkert glemt og svare men regnet med dem siden de sa de kom. Når jeg fikk siste avbudet idag måtte jeg få sambo til å kontakte dem for å høre om de hadde tenkt å komme eller ikke... Neida, de var kjørt bort, og var langt unna. Dessverre rakk de ikke å komme. Yess da. [>:]

Vurderte å avlyse hele greia å dra på badeland istedet, men snuppa var snufsete og ene venninna mi (gudmoren) reiser hjem til studiestedet sitt imorgen og hadde gledet seg til å få komme å feire bursdag. Så derfor feiret vi alikevel. [:)] Selv om det ble noe amputert [&o]

Huff ja, da hadde jeg blitt skuffa!

På barne bursdag hadde jeg nok ikke brydd meg noe særlig når dem er så små, men jo visst litt skuffet hadde jeg vel blitt, men verre når dem blir litt større og forstår det bedre selv også.

Derimot når man ber inn til familie bursdag, og ingen eller bare et par dukker opp og de andre ikke gidder og høre av seg engang, ja da er det kjedelig. [:'(]

Uff, jeg hadde fått vondt i mammahjertet mitt.. [&o]

Men du burde ha ringt å hørt om de kom. Eller sagt at de skulle si ifra på forhånd.
Utrolig dårlig av de som glemmer eller ikke gidder å si ifra. De tenker ikke på sånt før de selv står oppi det. [>:]

ja[&o]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

På barne bursdag hadde jeg nok ikke brydd meg noe særlig når dem er så små, men jo visst litt skuffet hadde jeg vel blitt, men verre når dem blir litt større og forstår det bedre selv også.

Derimot når man ber inn til familie bursdag, og ingen eller bare et par dukker opp og de andre ikke gidder og høre av seg engang, ja da er det kjedelig. [:'(]

Så klart, enda er hun jo så liten at hun ikke skjønner at det egentlig skulle vært barn her, HELDIGVIS, så sånnsett er jeg jo litt todelt. Men alikevel er det sårt å ha planlagt, og stelt i stand en barnebursdag som ingen kom til, ihvertfall for meg, for barnebursdag er veldig stas og har gledet meg til å feire barnebursdag for henne siden ifjor [8D] Hehe [:D]

Jeg er jo så klart ikke sur, men som mor er jeg skuffet på jenta sine vegne fordi at ingen barn kom i bursdagen, det stikker litt uansett hvor enn jeg vrir og vender på det [X(]

Back
Topp