Hadde dere blitt irritert om

**tvilling85**

Forumet er livet
svigermor ga lille gullet dere en lillefinger dyppet i vaniljeis og vaniljesaus..???
Merka jeg ble litt irritert, selvom jeg sa til henne at jeg ikke ville ho skulle få smaksprøver på sånt så tidlig. Har hørt at H-melke produkter er fyfy for sånne små, kan gi store magesmerter.

jepp, jeg ble iritert for det i dag[:D] syns de kan spørre om lov først. Luna fikk smake på vaniljesaus i dag, var riktignok en dråpe ytterst på en t-skje i følge han som gjorde det men jeg blir irritert og sier da at da syns jeg han kunne hatt henne den natten i tilfelle hun får vondt i magen og at jeg ikke liker at hun har vondt. SÅ JEG blir irritert på sånt, han som gjorde det gjør ikke det igjen nei[:@]

Ja,da hadd æ blitt irritert!! D va en del folk som dreiv å villa gi Tiril ting og tang da hu va baby,men æ ga beskjed visst dem gjor det fikk dem ikke vær sammen me a alein! hehe...Strenge mamma..hehe...

ORIGINAL: tullemor_86

hvis jeg hadde sagt nei å hu hadde gjort det likevel så hadde jeg blitt det ja[>:]

For jeg sa når ho duppa fingern at jeg ikke vil at ho skal smake på sånt enda og ho døtta bare fingern inn i munn hennes etter at jeg sa det [>:]

JA! Jeg irriterer meg grenseløst over at ALLE ( fra mini var 2 mnd gammel), skal putte i han aaalt mulig.
Skal noen gi han smaksprøver så er det MEG!! Eller pappan da[8D][:D] Har måttet kjefte på pappan min,
svigermor OG venninne av svigermor. [:-] De får jaggu meg respektere det vi som foreldre bestemmer.

Edit: Og jeg bryr meg svært lite om hva de gjorde med sine barn for 20-25 år siden... Gaaaah *irritert*[8D]
Min unge = jeg/pappan bestemmer. Punktum

Edit edit: Og jo mer folk maser om å putte i han diverse ting, jo mer sier jeg nei [8D] Haha

ORIGINAL: **tvilling85**

hvis jeg hadde sagt nei å hu hadde gjort det likevel så hadde jeg blitt det ja[>:]

For jeg sa når ho duppa fingern at jeg ikke vil at ho skal smake på sånt enda og ho døtta bare fingern inn i munn hennes etter at jeg sa det [>:]

ååååå[:@] kjenne eg blir så irritert! [:@] Syns d e så jævli frekt å ikkje hørra itte på ongans foreldre! personlig syns eg at eg sjøl ska v den fyste t å trykka i ongen min ditt å datt! Mamma kalle meg hønemor, men d må hu gjerna gjør! Den generasjonen der vett ikkje alt me vett den dag idag!

ORIGINAL: ladylovelylux

ååååå[:@] kjenne eg blir så irritert! [:@] Syns d e så jævli frekt å ikkje hørra itte på ongans foreldre! personlig syns eg at eg sjøl ska v den fyste t å trykka i ongen min ditt å datt! Mamma kalle meg hønemor, men d må hu gjerna gjør! Den generasjonen der vett ikkje alt me vett den dag idag!

Nei ikke sant!! Det er bare at jeg tør ikke si i mot henne for mye - ho er en streng dame hehe men jeg syns at har jeg sagt en ting så har jeg sagt det uansett tonefall. Føler ikke at jeg må være nødt til å bli streng i stemmen for at jeg skal mene alvor liksom.

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

JA! Jeg irriterer meg grenseløst over at ALLE ( fra mini var 2 mnd gammel), skal putte i han aaalt mulig.
Skal noen gi han smaksprøver så er det MEG!! Eller pappan da[8D][:D] Har måttet kjefte på pappan min,
svigermor OG venninne av svigermor. [:-] De får jaggu meg respektere det vi som foreldre bestemmer.

Edit: Og jeg bryr meg svært lite om hva de gjorde med sine barn for 20-25 år siden... Gaaaah *irritert*[8D]
Min unge = jeg/pappan bestemmer. Punktum

Edit edit: Og jo mer folk maser om å putte i han diverse ting, jo mer sier jeg nei [8D] Haha

Ååå, jeg er så enig.  Jeg gir F i hvor mye rart folk dytta i sine unger - de dytter det ikke i min unge!

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna, for det er rett og slett bare TULL at de skal smake på noe slikt når dem er så små!
Da kan de heller på gi han fruktmos, han reagerer på samme måte med de smakene enda!
Heldigvis har ingen prøvd seg, og tror ingen tørr prøve å gjøre noe jeg ikke vil heller...

Ååårh.. pappa tester tålmodigheten min også med sånne ting. Han er SÅ opptatt av når K skal få prøvesmake snop, kaker og brus.. Hvar er vits liksom? [8|] Like godt med frukt og grønt.......

Jeg hadde blitt DRIIIIIIT FORBANNA[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommer ikke på tale!!!! Men alle i min familie vet hvordan jeg er.... og de har ikke prøvd å teste grensene mine enda. Og svigermor mi har opplevd sin egen svigermor som stappa alt mulig i min sambo som liten (kolikkbarn i tillegg) som da skreeek i timesvis etterpå..... så hun vil aldri finne på sånt.[:)]

Ja hadde blitt irritert og[8|]

Dette skjer stadig her og..
Svigerforeldrene mine er ekstreme med dette visst vi er på f.eks middag..
Sauser,is,brus,vanijesaus o.l er ting de har prøvd med..
Eg seier han ikkje skal ha dette,han er berre 5 MND faktisk..[:'(]
ARG,dette er såååå irriterende...

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg hadde blitt DRIIIIIIT FORBANNA[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommer ikke på tale!!!! Men alle i min familie vet hvordan jeg er.... og de har ikke prøvd å teste grensene mine enda. Og svigermor mi har opplevd sin egen svigermor som stappa alt mulig i min sambo som liten (kolikkbarn i tillegg) som da skreeek i timesvis etterpå..... så hun vil aldri finne på sånt.[:)]

Jeg mistenker at mine grenser blir testet hele tiden?? [&:] Jeg vil bare ikke i krig med svigermor hehe ho er ikke noe svigermonster sånn sett, men ho er veldig streng så jeg er kanskje litt redd ho hehe

ORIGINAL: tullemor_86 hvis jeg hadde sagt nei å hu hadde gjort det likevel så hadde jeg blitt det ja For jeg sa når ho duppa fingern at jeg ikke vil at ho skal smake på sånt enda og ho døtta bare fingern inn i munn hennes etter at jeg sa det ååååå[:@] kjenne eg blir så irritert![:@]  Syns d e så jævli frekt å ikkje hørra itte på ongans foreldre! personlig syns eg at eg sjøl ska v den fyste t å trykka i ongen min ditt å datt! Mamma kalle meg hønemor, men d må hu gjerna gjør! Den generasjonen der vett ikkje alt me vett den dag idag!

JA!!
Her har vi sagt klart i fra til begge familiene våre at han ikke skal ha noen smaksprøver før vi velger å gjøre det, ser ikke noe grunn til å gi en baby ting den absolutt ikke trenger.
Pappa er veldig på det hele tiden at de må jo få smake, men tror han har skjønt at det ikke er aktuelt for Benjamin. Jeg har en søster som har en liten en på 8 mnd, han får jo smake på alt som er [&:]

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg mistenker at mine grenser blir testet hele tiden?? [&:] Jeg vil bare ikke i krig med svigermor hehe ho er ikke noe svigermonster sånn sett, men ho er veldig streng så jeg er kanskje litt redd ho hehe

Da burde samboeren din si fra..her sier jeg fra til min familie og sambo til sin, litt lettere på den måten syntes jeg [:)]

ORIGINAL: singa

Hadde sagt at det holdt med det lille der.
Syns det er mer ekkelt at ho brukte fingern og ikke skje egentlig.
Er det først stappa inn i kjeften på ungen så er det vanskelig å få ut igjen.
Og det hjelper fint lite for den situasjonen å bli sinna.
Og vil man unngå det for seinere får man si det på en ordentlig måte og ikke komme med sinne.

Når hun sier "nei, babyen min skal ikke smake på det der" og svigermoren dytter det i munnen på babyen alikevel, så har hun da all grunn til å bli sint for det...

Back
Topp