hadde dere blitt forbanna?

ORIGINAL: charlotte88

ORIGINAL: Siljepus

Kanskje det er en mulighet å prate med moren til datteren ?
ja kunne jo gjort det men det e så lite som ska te før han ikkje får se henne og eg vil ikkje ødelegge det[&:]

men han ser henne jo ikke nå heller, du ser henne[8|]
synes det er jenta man bør ta hensyn til og det er kanskje en grunn til at det ikke skal så mye til!
hvis det er sånn han har holdt på med forrige barnemor og han virker jo ikke så interessert i å se henne, strengt tatt [8|]

Ville svelgt noen kameler og gjort det beste for datteren hans og søsteren til mitt barn. Er jo familie med henne uansett så jeg ville behandlet henne som min egen. Fyren hadde jeg rett og slett dritt i. Han vil tydeligvis ikke være en gtilstede værende og god far.

ORIGINAL: *Mama*

Ville svelgt noen kameler og gjort det beste for datteren hans og søsteren til mitt barn. Er jo familie med henne uansett så jeg ville behandlet henne som min egen. Fyren hadde jeg rett og slett dritt i. Han vil tydeligvis ikke være en gtilstede værende og god far.
ja prøver å behandle hos som ho sku vært min men e ikkje så lett hele tiden siden meg og moren har forskjellig syn på oppdragelse.. dete en veldig snill jente da, men syns bare så synd på henne og blir så sur for bf bare ikkje skjønner at ting han gjør/ikkje gjør får konsekvenser...[&:] huff...

enig i det men da ville jeg heller ha laget en avtale med moren om at søstrene skulle treffes.

ORIGINAL: Murmeldyr88

ja kunne jo gjort det men det e så lite som ska te før han ikkje får se henne og eg vil ikkje ødelegge det[&:]

det er jo i så fall ikke du som ødelegger det da... det er det jo KUN han som klarer å gjøre.. og om jeg kan få si det gjør han en jævla god jobb...

Sier meg enig. Virker som han fint klarer å ødelegge på egen hånd! Og dessuten så ville kanskje jenta hatt det bedre hos mammaen sin, enn å bli sendt fram og tilbake og hit og dit når hun egentlig skulle vært hos faren sin. Ikke fordi du ikke passer godt på henne altså, men når hun er så stor så merker hun jo at ting kanskje ikke er som det burde.

Du har et stort hjerte som tar henne imot på denne måten. [:)]

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

enig i det men da ville jeg heller ha laget en avtale med moren om at søstrene skulle treffes.

Ja hadde vel vært bedre det, slik at hun ikke forventer  se pappaen sin.

ja prøver å behandle hos som ho sku vært min men e ikkje så lett hele tiden siden meg og moren har forskjellig syn på oppdragelse.. dete en veldig snill jente da, men syns bare så synd på henne og blir så sur for bf bare ikkje skjønner at ting han gjør/ikkje gjør får konsekvenser...[&:] huff...

Er han ung? Menn er yngre til sinns enn kvinner som oftest og skjønner ikke helt konsekvensene av handlingene sine.

Hva om å bli enig med moren at når hun er hos deg så er hun hos deg, det v il si at du gjr ting på din måte men ikke slik at det "på virker" morens oppdragelse. Får man vil jo samme målet, at det blir en snill og grei jente som er glad i livet.

Virker jo på meg som at han ikke vil se henne heller, når alt annet er viktigere. Holder med de andre som foreslår at du heller avtaler en ordning med moren så ungene kan treffes. Da må jo bf og bli fornøyd, for var ikke poenget at de skulle få treffe hverandre i følge han? Hadde ihvertfall aldri godtatt den oppførselen.

ORIGINAL: Sunniva85

Jøss! Hadde nok blitt ganske forbannet ja! Stakkars jenta som sikkert hadde gleda seg til å se faren da[:(]
Dårlig gjort mot både datteren sin og deg.

enig!

ORIGINAL: Regan

Hadde tatt det som et hint at han ikke ville være i forholdet lenger...
vi e ikkje sammen lenger... han vil men eg vil ikkje men e mange andre ting som spiller inn som eg ikkje liker å prate om[&:]
Men da er det i alle fall ikke ditt ansvar å ta deg av hans datter[&:] Det er jo hans ansvar!! Stakkars jente[&o]

Back
Topp