hadde dere blitt forbanna?

charlotte88

Elsker forumet
i går kom morren te barnefaren plutselig på døren min i 6 tiden me datteren te f og sa han hadde avtalt me han at ho sku overnatte.
eg hadde ikkje fått noe beskjed, og meg og bf hadde avtalt at når ho kom (vi hadde avtalt at ho sku komme på tordag) ,sku han være der, siden ikkje eg kjenner datteren så altfor godt. ho sa bf va på vei. i 8 tiden ringte eg ham og spurte kor han ble av og han kom me mange unskyldninger og sku komme i 9 tiden seinest.
kl ble over 9 og eg ringte ham og sa han måtte komme for han sku også ha med seg madrass som jenta sku ligge på. han kom kl 23(!) me madrassen, da sku ho vært i seng for lenge siden.
så sier han plutseli at han måtte ut igjen for å dra et sted å hente en motorsykkel (tar en time å kjøre der han snakket om).
eg ble forbanna og sa at det sku ikkje være rett at han bare kunne droppe datteren sin hos meg uten beskjed og forvente at eg sku ta henne. han mente at det sku bare mangle at jenta sku få se søsteren sin. ja selvfølgelig ska ho det men at det ska være mitt ansvar å ta de begge når han visste godt at eg va syk og sliten og småen e kravstor. han har aldri vært noe flink å stille opp for min men eg ska stå parat å passe både min egen og hans.
han begynte å unskylde seg men han måtte ut å hente den sykkelen.
men han sku komme så fort han kunne og i det minste komme å sove over slik at han kunne stå opp me dem. hele natten fikk eg mld om at han km om en halvtime, halvtime halvtime osv.. våknet opp eg... han var ikkje der, eg va dautrøtt men måtte stå opp me dem stelle dem og gi de frokost, og på toppen et uhell i sengen.. huff tenkte eg.
så ringte eg ham kl 10 og sa han måtte komme no.
ja han sku komme. han kom kl 11 (da ble eg utrolig lettet).. men bombe.. han måtte gå igjen me en gang for han sku i møte men det sku ikkje ta mer enn en times tid..
han kom ikkje tilbake før kl va 4, og det va for å hente datteren å kjøre henne te moren igjen..! eg ble så sint og vi kom i stor krangel.
har ikkje eg rett te å være sint når han bruker meg som en oppbevaringsplass for datteren. og eg ser datteren blir dritlei seg for faren ikkje kom, og her sitter eg me det dilemmaet, kossen ska eg forklare henne koffor faren ikkje va der og aldri kom... stakkar liten.
og no e han sur på meg..??

hallo...?? kem har rett te å være sint og skuffet i denne saken...[8|]

ble litt langt og knotete[&:]

Hadde tatt det som et hint at han ikke ville være i forholdet lenger...

hadde eksplodert totalt... sleng i fjeset hans at det er mist like viktig at dattre ser han som søstra... hadde enventuelt levert ungen tilbake til mora om han fortsatte på det viset og hevet han ut...

ORIGINAL: Regan

vi e ikkje sammen lenger... han vil men eg vil ikkje men e mange andre ting som spiller inn som eg ikkje liker å prate om[&:]

ORIGINAL: charlotte88

vi e ikkje sammen lenger... han vil men eg vil ikkje men e mange andre ting som spiller inn som eg ikkje liker å prate om[&:]

Huff... For en håpløs situasjon!!
Hadde klikka i vinkel på han....

Håper du finner ut av ting...

ORIGINAL: Siljepus

Kanskje det er en mulighet å prate med moren til datteren ?
ja kunne jo gjort det men det e så lite som ska te før han ikkje får se henne og eg vil ikkje ødelegge det[&:]

Huff... For en håpløs situasjon!!
Hadde klikka i vinkel på han....

Håper du finner ut av ting...
ja.. eg har funnet litt ut av det.. snakket me moren hans og sa at hvis jenta ville se min så va det bare te å ringe meg så kunne eg komme ned me min. bedre å avtale me henne fant eg ut.. men bare hele ham som plager meg, at han kunne gjøre noe slikt og ikkje se ka som va sleipt og gale i det....[:(]

ja kunne jo gjort det men det e så lite som ska te før han ikkje får se henne og eg vil ikkje ødelegge det[&:]

men vist han oppfører seg slik syns jeg kanskje det er like godt at han ikke får se henne... man må ikke bare se foreldre siden... tenk på følelsene til barnet som blir brukt til kasteball hos "fremmede"

jøss, dere er ikke sammen,men du har hans datter der? mens han bare stikker avgårde? nei vet du hva-maken for en fyr[:-]

ORIGINAL: momita

jøss, dere er ikke sammen,men du har hans datter der? mens han bare stikker avgårde? nei vet du hva-maken for en fyr[:-]
mhm.. derfor eg reagerer slik[&:]

For det første; du har da ikke noe som helst ansvar for å passe på barnet til din eks! Syns du er utrolig snill og tålmodig som gjør det.. Og for det andre; stakkars jente[&o] bli slengt hit og dit som en filledukke.. Virker utrolig umoden han der syns jeg! Kanskje du skulle tatt en prat med mora til jenta? Han kan jo ikke holde på sånn med henne.. Hvor gammel er hun forresten?

ORIGINAL: snupsipus

For det første; du har da ikke noe som helst ansvar for å passe på barnet til din eks! Syns du er utrolig snill og tålmodig som gjør det.. Og for det andre; stakkars jente[&o] bli slengt hit og dit som en filledukke.. Virker utrolig umoden han der syns jeg! Kanskje du skulle tatt en prat med mora til jenta? Han kan jo ikke holde på sånn med henne.. Hvor gammel er hun forresten?
hun er snart 6 år, begynner å skjønne mer og mer, har sagt te ham at det e siste gangen eg lyger for henne på hans vegne, hater å lyge,, spes te søte små jenter som e på besøk og vil se pappaen sin...

det er jo i så fall ikke du som ødelegger det da... det er det jo KUN han som klarer å gjøre.. og om jeg kan få si det gjør han en jævla god jobb...

ORIGINAL: momita

ORIGINAL: Murmeldyr88

det er jo i så fall ikke du som ødelegger det da... det er det jo KUN han som klarer å gjøre.. og om jeg kan få si det gjør han en jævla god jobb...
mhm... eg har han opp te halsen no... huff men syns synd på de små....

Ja, da hadde jeg blitt forbanna, for en dust![:@]
Stakars jente da!

ORIGINAL: Kougra

Ja, da hadde jeg blitt forbanna, for en dust![:@]
Stakars jente da!
mhm... [:o]

ORIGINAL: Sunniva85

Jøss! Hadde nok blitt ganske forbannet ja! Stakkars jenta som sikkert hadde gleda seg til å se faren da[:(]
Dårlig gjort mot både datteren sin og deg.

Tror nok jeg ville trua han med at du vil snakke med mora til ungen om det (Hvis det er nært at han ikke får treffe henne i det heletatt så kan man jo håpe at det vil hjelpe[8|])
Uansett er han en stor DUST! Er ikke riktig at du skal se etter hans barn når dere ikke er sammen en gang.
Bra dere har funnet en god løsning så snuppa di får se søstra si iallefall[:)]

Tror aldri i verden jeg hadde funnet meg i det nei, er det mulig???

Stakkars den lille jenta da, når man er 6 år da skjønner man jo en del av det som skjer rundt en[&o][&o],

Nei fysj, forbanna er bare fornavnet på hva jeg hadde blitt...

Lurt av deg og avtale at du heller kommer med minsta for at de skal bli kjent...

Back
Topp