Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer helt an på hvem sitt barn det er og situasjonen. Hadde gjort det om en av mine søstre hadde vært moren til barnet, ei venninne derimot -usikker.. Kommer helt an på mitt forhold til den venninnen. Men for å si det sånn så hadde jeg ikke latt et spedbarn gråte av sult hvis jeg kunne gitt den melk. Hvis f.eks moren satt fast i trafikken og ikke rakk hjem å mate babyen til det tidspunktet som var planlagt og jeg ikke hadde hatt mme i huset. Men ville selvfølgelig avklart det med moren først! Ville jo ikke ammet andres barn uten samtykke!!
Samme her.Det kommer helt an på hvem sitt barn det er og situasjonen. Hadde gjort det om en av mine søstre hadde vært moren til barnet, ei venninne derimot -usikker.. Kommer helt an på mitt forhold til den venninnen. Men for å si det sånn så hadde jeg ikke latt et spedbarn gråte av sult hvis jeg kunne gitt den melk. Hvis f.eks moren satt fast i trafikken og ikke rakk hjem å mate babyen til det tidspunktet som var planlagt og jeg ikke hadde hatt mme i huset. Men ville selvfølgelig avklart det med moren først! Ville jo ikke ammet andres barn uten samtykke!!
I utgangspunktet ikke, men jeg vil tro at i noen situasjoner så hadde jeg gjort det uten å nøle. Jeg snakket med mannen om det, og han sa "nei" med en gang. Men om det for eksempel kunne reddet liv etc, så hadde det vært helt naturlig![]()