Hadde den sykeste drømmen i natt

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Haha, ja, jeg drømte at jeg fødte en gutt på ca 300 gram, men jeg måtte gå rundt med han i armene mine for han måtte fremdeles være festet til navlestrengen frem til morkaka var klar til å fødes:P, men det kunne gå mange uker før skjedde. Jeg hadde ikke merket at han ble født engang. Plutselig bare var han der i armene mine. Haha og hele familien kom for å se han, men virka ikke helt som de brydde seg, for noen sa: hvis han ikke hadde hengt fast i deg kunne vi dratt ut en tur, mens andre røyka inne ( folk som til vanlig ikke røyker) hahaha og her er det forbudt å røyke inne!

Haha, morsomt! Har hatt en del sinnsyke drømmer de siste nettene selv.. Jeg har alltid drømt veldig livlig, selv når jeg ikke gikk gravid, men nå tar det helt kaka :-P Får seg en god latter da, når man våkner!

Det er veldig vanlig. Hadde det sist også:P

Jeg drømmer også så mye rart. Noen ganger må jeg bare stå opp på natta å få inn noen nye friske tanker før jeg legger meg igjen :)

jeg kan ikke huske at jeg drømmer overhodet jeg. litt kjipt av og til. :P

Er rart de drømmene når man er gravid. Hehe jeg har minst to sære drømmer om natta. Blir værre jo nermere du kommer mot fødsel, var slik med sist graviditet, og er det denne gangen og. :-p

Tror ikke jeg har hat noen ennå, men igjen så husker jeg ikke noen av drømmene mine for tiden heller da :P vet ma'en hadde en rar drøm hvor hun ble født voksen, så vi var hjemme i permisjon og passet en voksen kvinne med babyhode...

Jeg har alltid hatt merkelige drømmer, og noen er følelsesmessige voldsomme, sånn at jeg våkner opp utslitt (om det så har vært masse glede). Under graviditeten er de nok ikke mer voldsomme, men jeg husker en liten en jeg hadde her om dagen:

Jeg fødte alene, raskt og problemfritt hjemme (den bare plutselig var der), og så ringte jeg sjefen (!) min med en gang og sa jeg hadde født en gutt. Så kom samboer hjem, og vi tok endelig en titt på babyen. Da så vi at det var ei jente, så jeg måtte sende melding til sjefen og si at kjønnet hadde forandret seg... sært.
Btw: vi vet ikke kjønnet på babyen. Derfor ekstra rart.

Natt til lørdag hadde jeg en SYK drøm!

Jeg satt sammen med en gruppe venner og kjente på litt spark, så kjenner jeg mye press i magen (sannsynligvis i virkeligheten også, da det skjer mye av det nå). Det presser seg en stor kroppsdel ut av magen, ikke igjennom huden, men sånn at vi tydelig ser en kroppsdel som ser ut som en knyttneve.
Et høyt gisp høres blandt vennene. Jeg ser ikke hva det er, men så snur "kroppsdelen" seg og jeg ser et ansikt! Med øyne/øyelokk som åpner og lukker seg, nese og munn! (Ekkelt!) Så ser den meg og smiler. Jeg er litt sjokkert, men sier "hei", den sier "hei" tilbake!
Så strekker den seg enda lenger, så jeg ser den har en lang, smal stripete kropp, som katten min!!
Da våkner jeg heldigvis opp, kjenner på magen at alt er normalt, tar litt vann og sover videre...

Back
Topp