hadde bursdag igår

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
brukte halve dagen på å gjøre huset rent før jeg måtte springe i dysjen for å rekke gjestene mine. når de var gått hjem la jeg snuppa før jeg prøvde å spille playstation med min kjære.
kl 23:00 sa kroppen STOPP. jeg klarte ikke gå, holde kroppen oppe, klarte ikke legge klærne på rommet på plass.... for en dag! verste jeg har vert med på!:( begynte å grine til slutt! ikke akkuratt en slik bursdag jeg så for meg. men kjekt med gaver da:P

Gratulere med overstått :))
Men synd det tærte slik på kroppen din!
Håper dagen idag er bedre for deg :))

Off, hørtes ikke ut som en avslappende bursdag nei. Håper det var koselig mens gjestene var der hvertfall og at du fikk masse kjekke pakker :-)

Men hva gjorde mannen din mens du vasket hele huset? ;)

Skittles skrev:
Off, hørtes ikke ut som en avslappende bursdag nei. Håper det var koselig mens gjestene var der hvertfall og at du fikk masse kjekke pakker :-)

han var ute med mamma og pappa å pussa opp huset:) pluss lagde kaka ferdig og rydda kjøkkenet!:)

vi blir 4 i jan skrev:

Skittles skrev:

han var ute med mamma og pappa å pussa opp huset:) pluss lagde kaka ferdig og rydda kjøkkenet!:)

Hehe, da er han absolutt unnskyldt! ;-) Kunne ikke dy meg, måtte spør :)

Skittles skrev:

vi blir 4 i jan skrev:

Skittles skrev:

Hehe, da er han absolutt unnskyldt! ;-) Kunne ikke dy meg, måtte spør :)

hehe, nei ser den;)

Back
Topp