Hadde bestilt oss...

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
…parmassasje, og gledet med SÅÅÅ, elsker massasje. Men kom til å tenke på at jeg kanskje skulle sjekke opp om det var noen restriksjoner ift graviditet og massasje.. Spurte der vi hadde bestilt, og de ville ikke ta imot gravide i førstetrimester.. Nedtur! :(

Alt man skal passe på, ikke enkelt for en førstegangsgravid.. :rolleyes:
 
Ja, det er en del å tenke på. Forrige gang jeg var gravid hadde svigermor kjøpt en massasjestol. Tenkte det ville være perfekt for meg og korsryggen. Hadde såvidt satt meg ned da hun jaga meg bort :p
 
Er det også noe? Har jeg aldri hørt om.. Det er kjedelig da, skjønner godt at du hadde gledet deg!
 
Generelt lite behandlere som vil gjøre noe på damer i første trimester...
 
Nytt for meg. Der jeg jobbet før hadde vi spaprogram for gravide. Hvorfor skal man ikke få massasje som gravid? Jeg tok tyrkisk bad forrige gang, korsryggen min elska det :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er på spa i skrivende stund:-D skvulpa litt rundt i bassenget og fått en deilig body wrap. Fikk også massasje i nakken og skuldre, og de visste jeg var gravid.
 
Økt blodsirkulasjon skal visstnok være greia. Så om man er i første trimester vil ingen røre deg. Det er vel ikke bevist at det kan forårsake abort, men heller ikke bevist at det ikke gjør det...
 
Er pga noen punkter som ikke ska stimuleres også visstnok, men man kan få massasje beregnet for gravide:)
 
Går fast til kiropraktor, ga beskjed med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Han sa at før lot de ikke gravide før uke 8 få behandling, men de hadde gått bort fra det. Han tar det bare litt roligere nå enn før :)
 
Der vi hadde bestilt har de gravid-massasje da, men etter at man er over 1. trimester..
 
Back
Topp