Hadd en bra dag i dag^^ (litt lang)

Gizmo88

Forelsket i forumet
Har fått gjort utrulig mye i dag.. Vaska klær til den store gullmedaljen.. vaska et skap på badet å heile badromsinnredningen. Prøvd å få mere system på badet,noe vi ikke hadde fra før av:S

Å huset vi bor i er mora til samboern sitt så mye av hennes ting ligger rundt omkring i skap, å merkelig nok så har da mora å og faren hannes hadd en rar vane som har smitta over på samboern me åra at i skape under vasken på badet der skal det oppbevares VERKTØY! men i dag satt eg ned foten å sa i fra at ikke faen at det skal være verktøy på badet,å at han fint ble nødt tell å fjerne det å at eg drit langveis i kordan dem hadde det i 1980 liksom..haha... EG VANT!! *stolt* så nu e det bad-ting i skapet..hihi..:)

så i mårra får vi førhåpentligvis ut badekaret å inn dusjen..JEY:D kan ikkje vente tell å få dusj<333

I dag fikk eg badebaljen tell lilleglunten:D å helseteppe å dyne å pute:D å IKKJE NOK ME DET;D så fikk eg pakke fra sparkjøp i dag...masse tell den lille:D nu e det vel bare å hive seg i vaskinga av babyklea snart og..hoh, om ei stund... dagens sjølskryt fra meg;D hehe:)

Back
Topp