Vi har mistet tre ganger og skal til første utredningstime i desember. Føler meg egentlig ganske lite informert ettersom vi har møtt nye leger hver gang + at den som vi møtte sist (da vi mistet og skulle få vite hva som skjer videre) var fryktelig lite empatisk og ikke villig til å svare på spørsmålene våre. Derfor lurer jeg på om det er noen andre her som har vært til utredning for habituell abort (evt andre som vet) som vil opplyse oss?
Lurer på:
1. Når kan vi prøve å begynne igjen? Må vi vente til resultatene av blodprøvene, eller kan legen gi oss resept på albyl-e/progesteron i mellomtiden?
2. Ang blodprøvene, skal de ikke tas på forskjellige dager? Trodde vi skulle bli innkalt før utredningstime, men det ble vi ikke. Skal jeg evt ringe inn og høre om vi kan ta dem før utredningstimen?
3. Hvordan gikk det med deg/dere i ettertid? Fortell meg gjerne om gode/dårlige erfaringer, tips osv.
Lurer på:
1. Når kan vi prøve å begynne igjen? Må vi vente til resultatene av blodprøvene, eller kan legen gi oss resept på albyl-e/progesteron i mellomtiden?
2. Ang blodprøvene, skal de ikke tas på forskjellige dager? Trodde vi skulle bli innkalt før utredningstime, men det ble vi ikke. Skal jeg evt ringe inn og høre om vi kan ta dem før utredningstimen?
3. Hvordan gikk det med deg/dere i ettertid? Fortell meg gjerne om gode/dårlige erfaringer, tips osv.