habbo

tretroll

Forumet er livet
VIP
noen av dere som har litt større barn som har barn som pleier å surfe på habbo.no? Vet dere noe mer om det? Har ei svigerinne på 8 som er der masse, men svigerforeldrene mine følger lite med på hva det er, og jeg er litt skeptisk. Skal inn og sjekke selv altså, lurte bare på om det er noen som har noe erfaringer?

aldri hørt om det.... men vet med sikkerhet at når eldstemann blir "pc stor "så skal han ikke ha egen pc på rommet.... skal nå ha litt kontroll på bruken...[:D]

er en slags chatte-spill for 13-18 åringer....er rimelig god moderator-kontroll sånn i teorien men vet ikke om det fungerer like bra i virkeligheten. Alle som SIER de er mellom 13-18 ka få en anonym profil....og jeg er litt skeptisk til hvor god en 8 åring er på å vurdere hvilke opplysninger ho skal gi fra seg....om hvem ho prater med. Men foreldrene aner ikke hv ho holder på med-når jeg spurte om de hadde satt seg inn i habbo, var de sånn "ååå, kan ho få kontakt med andre der inne og prate og sånn?????" ehhh duh!

skal prøve å finne ut mer om det jeg da, etter jenta er i seng i kveld. Skeptisk jeg, når ho er så lita!!

Back
Topp