habbahabba

spispilladisjøl

Gift med forumet
,

fikk kjempe do problemer etter mitt 1 barn.. løp ned døra på legekontoret og fikk beskjed om å spise sunt og grovt brød.. drikke rikelig..
masse mosjon for å få igang tarmen etc... men ingenting hjalp... og jeg grinte og grua meg som verst når jeg hver morgen måtte våkne opp til at jeg måtte på do for å å bommelom....

tilslutt ringte jeg en healer jeg som klarte å løse opp blokkeringa i tarmen min.. etter den dag har jeg vært helt fin....
[:)][:)][:)]

lille mann er snart 4 uker å det er først nå ting ordner seg der nede.. men di 2 første ukene måtte jeg gå på do i dysjen for og sprute der nede mens jeg gikk på do... og i nr 2 tror jeg at jeg er frisk [:D]

Du må ha god bedring [:D][:D] Du er kjempe god som er så positiv tross alt klusse du har fått i ettertid [;)]

EDIT: du mener bommelom du ja :P... hehe.. hos meg gikk det av seg selv, men når det stoppet opp begynte jeg på pencelin å da ble jeg løs i magen [;)] så det fikset seg selv :D

ORIGINAL: Frøken Lillan

Ja, men er jo de forbanna hemoridene! Er ikke at jeg er forstoppet, blir det av å ikke tørre gå bare.. hehe..  men drikker lactose

jeg sprekker opp og blodet bare renner fra toern! [:(]

Off, hørtes ikke bra ut [:(]... Synes så synd på deg... er helt forferdelig å ha vondt der nede..

Sender deg en trøste klem

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Ja, men er jo de forbanna hemoridene! Er ikke at jeg er forstoppet, blir det av å ikke tørre gå bare.. hehe..  men drikker lactose

Off, hørtes ikke bra ut [:(]... Synes så synd på deg... er helt forferdelig å ha vondt der nede..

Ja, er helt forferdelig :S Om jeg noengang ikke skulle fått flere barn, så er dette unnskyldningen.. Etter-problemene! :P

Ja, er helt forferdelig :S Om jeg noengang ikke skulle fått flere barn, så er dette unnskyldningen.. Etter-problemene! :P

hehe jeg sier det at fødselen min var galen (ble klippet uten smertestillende og rier)... Men tia etter var MYE verre.. så før var det max 3 unger, nå er det max 2 :P hehe

hehe jeg sier det at fødselen min var galen (ble klippet uten smertestillende og rier)... Men tia etter var MYE verre.. så før var det max 3 unger, nå er det max 2 :P hehe

Hm, jeg klipte uten smertestilne jeg også, fødte uten smertestilne, men jeg kjente ikke noe klipp! Men tiden etterpå er PAIN! for det går liksom ikke over, fødselen er jo over når ungen er ute =P

Hm, jeg klipte uten smertestilne jeg også, fødte uten smertestilne, men jeg kjente ikke noe klipp! Men tiden etterpå er PAIN! for det går liksom ikke over, fødselen er jo over når ungen er ute =P

Jeg snakket med jm om klippingen og da trodde hun at hode ikke var langt nok ute at det var derfor jeg kjente det [&:].. for til lengre ute hode er til mer bedøvt er det... åsså kan det vær du hadde rie i tillegg?

offamei, føler virkelig med deg :( men om ikke den kremen funker finnes d ikke noe annet du kan få får å bli kvitt de da? må jo være helt ille! men i forhold til hønemor, sa døm noe om hvor langt tid du evt måtte vente da?

Jeg har ingen erfaring der, og tips å komme med desverre!

Jeg snakket med jm om klippingen og da trodde hun at hode ikke var langt nok ute at det var derfor jeg kjente det [&:].. for til lengre ute hode er til mer bedøvt er det... åsså kan det vær du hadde rie i tillegg?

Aha, sånn sett ja! Hjertelyden hennes sank, jeg hadde ikke pusterom mellom riene, så de måtte klippe for å få henne ut.
MEN, christer filmet litt av fødselen (ovennifra såklart), og da ser du på et av klippene at hun tar en saks ned der, jeg reagerer ikke noe, før hun tar den opp igjen. regner med hun klippet der, for man kan jo ikke se hva hu driver med, men da var det ikke noe rie, men hun var godt på vei ut , så var nok bedøvd =P

Aha, sånn sett ja! Hjertelyden hennes sank, jeg hadde ikke pusterom mellom riene, så de måtte klippe for å få henne ut.
MEN, christer filmet litt av fødselen (ovennifra såklart), og da ser du på et av klippene at hun tar en saks ned der, jeg reagerer ikke noe, før hun tar den opp igjen. regner med hun klippet der, for man kan jo ikke se hva hu driver med, men da var det ikke noe rie, men hun var godt på vei ut , så var nok bedøvd =P

hadde det ganske likt, bare hjertelyden sank og han måtte bli tatt me sugekopp og jeg klippet... så det var ikke noe kjekt

Nei, jeg har hørt at disse sugekoppfødselene ikke er noe særlig ! :o

Nå har jeg ringt sykehuset, de sa at time var musesjekk/operasjon (?) var neste mnd..

OG jeg har ringt legen ang bakenden. Fått noen tips, funker de ikke på etpar dager så må jeg inn til undersøkelse! BLÆ! [:'(]

Nå har jeg ringt sykehuset, de sa at time var musesjekk/operasjon (?) var neste mnd..

OG jeg har ringt legen ang bakenden. Fått noen tips, funker de ikke på etpar dager så må jeg inn til undersøkelse! BLÆ! [:'(]

krysser fingre for at tipsa funker fint og at d bedrer seg på kort tid for deg nå. og neste mnd er jo heldigvis ikke så langt unna nå :)

Ei bekjent av meg ble heller ikke kvitt hemoroidene med salver eller stikkpiller, men hun ble rådet til å ta yoghurt naturell på et bind og presse det på hemoroidene. Skulle gå sånn en dag, og jammen var de ikke vekk dagen etter[:)] Hun lå med det om natten også da[:)]

Verdt et forsøk med tanke på hvordan di fjerner de kirurgisk[:o]

Du er ikke alene om å slites det også med hemoroider [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] (har heldigvis slippet unna med plager i "fronten" men sliter NOK med baken) Har smurt i EN MÅNED med sheriproct og tatt 14 dagers stikkpillekur.... Ikke borte enda....[&:][&:][&:][&:][&:] Fikk tips igår i min "hemoridetråd" om alcos anal salve, den er kjøpt å skal testes....

Hvilke tips fikk du av legen??[:)] Jeg ringte også idag, kun de samme tipsa som ikke ha treg mage, spis grovt å sunt osv... (æsj - tror jeg må be legen sjekke de på seks ukers kontrollen til uka[&:])

ORIGINAL: honning84

Ei bekjent av meg ble heller ikke kvitt hemoroidene med salver eller stikkpiller, men hun ble rådet til å ta yoghurt naturell på et bind og presse det på hemoroidene. Skulle gå sånn en dag, og jammen var de ikke vekk dagen etter[:)] Hun lå med det om natten også da[:)]

Hvordan fjernes de kirurgisk????
Yoghurt naturell skal prøves!!!

ORIGINAL: sid10

ORIGINAL: honning84

Hvordan fjernes de kirurgisk????
Yoghurt naturell skal prøves!!!

Enten skjærer de hull på de eller så setter de et strikk rundt de for at de skal "dø" og visne bort hvis du skjønner?
Er visst et realt smertehelvete å gjøre dette, så for all del; prøv yoghurten først.

Alcos Anal er forresten ofte ikke sterk nok til å ta hemoroider, prøv Xyloproct heller, den funket her
Kjøpes reseptfritt på apoteket Hadde ikke den funket før jeg fikk rådet med yoghurten hadde jeg prøvd det jeg også

Back
Topp