spispilladisjøl
Gift med forumet
,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frøken Lillan
Ja, men er jo de forbanna hemoridene! Er ikke at jeg er forstoppet, blir det av å ikke tørre gå bare.. hehe.. men drikker lactose
jeg sprekker opp og blodet bare renner fra toern! [:(]
ORIGINAL: *ØnskeBaby*
Ja, men er jo de forbanna hemoridene! Er ikke at jeg er forstoppet, blir det av å ikke tørre gå bare.. hehe.. men drikker lactose
Off, hørtes ikke bra ut [:(]... Synes så synd på deg... er helt forferdelig å ha vondt der nede..
Sender deg en trøste klem
Off, hørtes ikke bra ut [:(]... Synes så synd på deg... er helt forferdelig å ha vondt der nede..
Sender deg en trøste klem
Ja, er helt forferdelig :S Om jeg noengang ikke skulle fått flere barn, så er dette unnskyldningen.. Etter-problemene! :P
hehe jeg sier det at fødselen min var galen (ble klippet uten smertestillende og rier)... Men tia etter var MYE verre.. så før var det max 3 unger, nå er det max 2 :P hehe
hehe jeg sier det at fødselen min var galen (ble klippet uten smertestillende og rier)... Men tia etter var MYE verre.. så før var det max 3 unger, nå er det max 2 :P hehe
Hm, jeg klipte uten smertestilne jeg også, fødte uten smertestilne, men jeg kjente ikke noe klipp! Men tiden etterpå er PAIN! for det går liksom ikke over, fødselen er jo over når ungen er ute =P
Hm, jeg klipte uten smertestilne jeg også, fødte uten smertestilne, men jeg kjente ikke noe klipp! Men tiden etterpå er PAIN! for det går liksom ikke over, fødselen er jo over når ungen er ute =P
Jeg snakket med jm om klippingen og da trodde hun at hode ikke var langt nok ute at det var derfor jeg kjente det [&:].. for til lengre ute hode er til mer bedøvt er det... åsså kan det vær du hadde rie i tillegg?
Nei, jeg har hørt at disse sugekoppfødselene ikke er noe særlig ! :o
Nå har jeg ringt sykehuset, de sa at time var musesjekk/operasjon (?) var neste mnd..
OG jeg har ringt legen ang bakenden. Fått noen tips, funker de ikke på etpar dager så må jeg inn til undersøkelse! BLÆ! [:'(]
Nei, jeg har hørt at disse sugekoppfødselene ikke er noe særlig ! :o
Nå har jeg ringt sykehuset, de sa at time var musesjekk/operasjon (?) var neste mnd..
OG jeg har ringt legen ang bakenden. Fått noen tips, funker de ikke på etpar dager så må jeg inn til undersøkelse! BLÆ! [:'(]
ORIGINAL: honning84
Ei bekjent av meg ble heller ikke kvitt hemoroidene med salver eller stikkpiller, men hun ble rådet til å ta yoghurt naturell på et bind og presse det på hemoroidene. Skulle gå sånn en dag, og jammen var de ikke vekk dagen etter[:)] Hun lå med det om natten også da[:)]
Verdt et forsøk med tanke på hvordan di fjerner de kirurgisk[:o]
ORIGINAL: sid10
ORIGINAL: honning84
Ei bekjent av meg ble heller ikke kvitt hemoroidene med salver eller stikkpiller, men hun ble rådet til å ta yoghurt naturell på et bind og presse det på hemoroidene. Skulle gå sånn en dag, og jammen var de ikke vekk dagen etter[:)] Hun lå med det om natten også da[:)]
Verdt et forsøk med tanke på hvordan di fjerner de kirurgisk[:o]
Hvordan fjernes de kirurgisk????
Yoghurt naturell skal prøves!!!

Hadde ikke den funket før jeg fikk rådet med yoghurten hadde jeg prøvd det jeg også