haallo :D

Toriane

Glad i forumet
Heisann alle sammen!
Kor e dåke henne???
E da bare me så e heima og sånt på denna tio??
Me sitte nå her heima å kosa oss.. John William har fått seg ny "tutta" og ser litt på Madagaskar (stooor kosa seg). Han e blitt veldig opptatt av dyr om dagane.. Me bur på sio av ein bondegår faktisk, så han fere rundt å seie "moooo" og leite ette "mo`ane".. hehe. Han e nå litt morsomme ja! [;)]
Mhm... *mas mas*   Eg e selskapsjuke!! Kor e dåke henne?!?!

HERE I AM;) tru me e di einaste som e heima på dagtid og surfe nett;et) idag  er oddvar i bhg, såå da har de jaggu meg blirr gjor tmasse i huset;) rydda i huset, de trengtes gjort reint, vaska 2 maskina m klea, osv,)

ER  en morsom alder di er i nå,  oddvar elsker oxo dyr, mø,bæ, voff,, osv ja  de beg å komme litt ord oxo, men er liksom dei standar ordan ennå;) men de kommer noK;)

Så han e i barnehagen han asso? [;)] Går han kvar dag??
Eg har John William heima endo.. sio eg e heima i permisjon me Aron Krizander[:D] Veldig kjekkt å vera heima me de vertfall

Ja, ordo begynne å komma meir å meir no. Eg syns vertfall John William blir flinkare å flinkare for kvar dag egentlig. hehe
Han har vertfall fått fleire ord sio sist da blei tatt opp her inne om ka ord ongane har no[;)]

ja stemmer de ja, hadde nesten glemt at du har 2, nårtid ble aron født ???
han går 2 dager i uka a 7 timer pr dag;)=

er deilig å ha huset for seg selv, og ikkeminst gjøre de en vil..
og oddvar har et veldig høyt aktivitetsnivå, såå da blir en fort sliten av å springe hele tia;)

de er vel ganske travelt å ha 2 smÅ?+++ ?? har dn lille vært snill???

Hei hei!

Her er jeg også, er egentlig litt lei nettet og bv for tiden så jeg leser for det meste uten å skrive[:)]

Men jeg er hjemme på dagtid, Vegar har begynt i bhg, noe som ikke går så veldig bra, men jeg krysser fingra for at det vil gå seg til etterhvert, er jo så vondt å gå fra han når han gråter så fælt[:(]

Ellers så begynner jeg å jobbe den 17 sept.. hm dagen før jeg har bursdag jo[:D][:D]

Og neste fredag reiser vi ei uke til Tyrkia, blir deilig det![:)][:)]

Vegar er også opptatt av dyr , men mest av traktorer og stooore biler og motorsykler[:D][:D]

Nå i kveld har jeg bare sittet og sløvet, er alene hjemme med Vegar i dag, ... så nå har jeg spilt en times tid på piano[:)][:)][:D][:D]

ORIGINAL: nettemor

Hei hei!

Her er jeg også, er egentlig litt lei nettet og bv for tiden så jeg leser for det meste uten å skrive[:)]

Men jeg er hjemme på dagtid, Vegar har begynt i bhg, noe som ikke går så veldig bra, men jeg krysser fingra for at det vil gå seg til etterhvert, er jo så vondt å gå fra han når han gråter så fælt[:(]

Ellers så begynner jeg å jobbe den 17 sept.. hm dagen før jeg har bursdag jo[:D][:D]

Og neste fredag reiser vi ei uke til Tyrkia, blir deilig det![:)][:)]

Vegar er også opptatt av dyr , men mest av traktorer og stooore biler og motorsykler[:D][:D]

Nå i kveld har jeg bare sittet og sløvet, er alene hjemme med Vegar i dag, ... så nå har jeg spilt en times tid på piano[:)][:)][:D][:D]

Ahhh. hørtes ut så ein deilig dag! Bortsett fra at han ikkje vil vera i barnehagen då[;)]
Eg kvir meg te den dagen eg ska måtta levera mine gutta i bhg...[&:] off... da har vert så deiligt å vera heima me han.. åsså lillebror no då såklart[:D]
Så du ska tebake i jobb du ja.. ka e da du jobba me?  Eg har endo ikkje heilt funne ut av ka eg vil bli "når eg blir stor"... E ansatt på esso.. men da ikkje nett drømme jobben liksom..[8D]

Oooo! får me vera me te Tyrkia elle??! hehe.. da hørtes fantastisk ut! verfall på denna tio.. da e jo ikkje nåke fint ver elle varme lengre[:(]
Meen! da hadde eg nesten glømt.. eg ska jo faktisk te syden (grand canaria) 8 desember! Min lille familie og venne par med sine unga! oioioi! eg har jo utrulig nok nåke å sjå fram te[:D]

Ja, John William og e veldig opptatt av større kjøretøy og tohjulinga (for å sleppa å remsa opp alle tingo) ... her eine dagen hadde han komt seg opp på mopeden te pappan sin.. Dønn aleina! eg forstår ikkje koss han har klart da.. han satt på sete og bromma nåke voldsomt...  va nesten litt skummelt.. han kunne jo faktisk ha velta elle nåke. Men heldigvis gjekk da bra.[;)]

Nei.. da e vel legge tid? .. da e vel kun eg så e her no? hehe
Eg e ei lito ugla..... (lika meg oppe om natto[8D])

Back
Topp