Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gnafler rosiner til den store gullmedalje! Men får ikke ..eh"orden på sakene"!! Det er så vondt! Vurderer å prøve klystèr hvis det ikke blir bedre til i morgen!![:'(]
Der har jeg også vært. Merker meg at de dagene jeg har klart å spise fiberrikt, knekkebrød etc så hjelper det, i tillegg til å drikke mye vann. Men, det er jo dessverre slik at en del er plaget av hard mage store deler av svangerskapet, får bare håpe det er forbigående for deg[:)]
Føler meg litt skyldig når det gjelder drikke. Tør nesten ikke drikke om kvelden/ettermiddagen, sover så dårlig om nettene fordi jeg er opp 10 ganger om nettene og tisser 5 dråper om gangen. Og jeg overdriver faktisk ikke heller....... Skal skjerpe meg og drikke mere, kanskje det kan hjelpe litt.....[&:]
Jeg har god erfaring med linfrø! Legger mengde tilsvarende en barneskje i vann over natta og drikker blandet med biola neste kveld. Bare ikke la det ligge for lenge (har glemt det av noen ganger), da lukter det helt GRUSOMT [:'(]