Haaaaard mage!!

Luremus

Glad i forumet
Gnafler rosiner til den store gullmedalje! Men får ikke ..eh"orden på sakene"!! Det er så vondt! Vurderer å prøve klystèr hvis det ikke blir bedre til i morgen!![:'(]

Der har jeg også vært. Merker meg at de dagene jeg har klart å spise fiberrikt, knekkebrød etc så hjelper det, i tillegg til å drikke mye vann. Men, det er jo dessverre slik at en del er plaget av hard mage store deler av svangerskapet, får bare håpe det er forbigående for deg[:)]

Føler meg litt skyldig når det gjelder drikke. Tør nesten ikke drikke om kvelden/ettermiddagen, sover så dårlig om nettene fordi jeg er opp 10 ganger om nettene og tisser 5 dråper om gangen. Og jeg overdriver faktisk ikke heller....... Skal skjerpe meg og drikke mere, kanskje det kan hjelpe litt.....[&:]

Noen som tipset om kiwi her inne, så nå spiser jeg en kiwi om dagen for å holde magen i balanse. Funker det[;)]

ORIGINAL: lille*frø

Noen som tipset om kiwi her inne, så nå spiser jeg en kiwi om dagen for å holde magen i balanse. Funker det[;)]

Den skal jeg prøve!![;)]

Var ganske hard før, men nå: ARGH! Får..ikke....TIL!

Jeg har god erfaring med linfrø! Legger mengde tilsvarende en barneskje i vann over natta og drikker blandet med biola neste kveld. Bare ikke la det ligge for lenge (har glemt det av noen ganger), da lukter det helt GRUSOMT [:'(] 

Back
Topp