Haaaaaahahhahhahaha!!!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg ser på Paradise. Ja, det gjør jeg. Det er jo kjempemorsomt 
Iselin er et skikkelig funn! Hvor i all verden fant de henne?

Hun går Heidi Alexandra og de andre nepene en høy gang!

I dag kunne hun fortelle at hun må sove med g-streng fordi hun er redd det skal kravle en edderkopp inn i dåsa, og legge egg. TENK å føde edderkoppbabyer da! Selv om de ikke får noen av hennes gener lissåm.

"Surrugatmor lizzom!!", som hun så fint kalte det, ha ha!

Ha ha ha ha ah ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mannebeinet mitt har så lyst å tilbringe en dag med henne. Ikke fordi han syntes hun er fin, på ingen måte, men han har så lyst å se hvor mye dumt et menneske kan lire ut av seg i løpet av en dag, ha ha ha!!!!!!

Trone skrev:
"Surrugatmor lizzom!!", som hun så fint kalte det, ha ha!

Ha ha ha ha ah ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mannebeinet mitt har så lyst å tilbringe en dag med henne. Ikke fordi han syntes hun er fin, på ingen måte, men han har så lyst å se hvor mye dumt et menneske kan lire ut av seg i løpet av en dag, ha ha ha!!!!!!

Ja, hun er grunnen til at min samboer faktisk ser på sammen med meg. Vi sitter og rister av latter begge to når hun setter i gang.

Vi lurer på om hun bare spiller for å få oppmerksomhet eller om hun faktisk er så dum! 
Det er ikke ofte jeg kaller noen dumme, men det er jo faen gjennomtrekk hos henne!
Håper for hennes og familien hennes skyld at det er klippet slik at hun fremstår slik, men... Har våre tvil, he he he!!

Trone skrev:
Vi lurer på om hun bare spiller for å få oppmerksomhet eller om hun faktisk er så dum! 
Det er ikke ofte jeg kaller noen dumme, men det er jo faen gjennomtrekk hos henne!
Håper for hennes og familien hennes skyld at det er klippet slik at hun fremstår slik, men... Har våre tvil, he he he!!

Jeg har håpet i det lengste om at det bare er et spill.. men det håpet svinner for hver episode :P

He he he!!! Hun er eneste grunnen til at vi ser på det av og til altså.. Hun kommer jo aldri til å gå ut.. TV3 får jo seere pga henne, så hvis hun går ut så kommer hun garantert inn igjen... ;p

Trone skrev:
Herregud da jente!!!!!!!!!!!! Fortell en vits uten å le da....

"Så kom det ut masse reker,  ha ha ha!" Omg........ Den er ikke sååå morsom...

Den latteren...

Back
Topp