Ha med på fødsel

FrøkenSmiley

Andre møte med forumet
Har lenge bestemt meg for at det skal være mamma som skal være med på fødselen siden barnefar ikke har stilt opp. Men det er tydeligvis veldig viktig for han og begynner å lure på om jeg skal la han få være der også, men er det lov? å ha med to? synes jeg har lest at man kan ha med to, stemmer dette? Mamma gleder seg veldig og har tilogmed tatt perm fra jobben da hun jobber rundt terminen så hun alltid skal være tilgjengelig så at hun skal være med er ingen tvil.

Det tror jeg går helt fint :)

Skal gå fint å få ha med 2, men dette er det du som bestemmer :)

Ja, det er jo noen som har med en doula også. Så det trenger ikke bare være familie heller.

Jeg hadde med mamma og barnefaren også :) det går helt fint.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja du har lov å ha med to.
Jeg personlig hadde kun tatt med de som var der for MEG. Er han der kun for å se babyen så kan han vente på gangen til ungen er ute.

Første fødsel hadde jeg med meg tre personer! Andre gang var det kun mannen som ble med! Men ingen som nekter deg å ha med deg de du ønsker :-)

Det skal gå fint! ;)
Da jeg skulle ha eldste var bf med og en god venninne av meg.
Flere av mine venner har hatt bf og mammaen sin med seg

Helt greit og ha med flere enn 1. Under min 4 fødsel hadde jeg med pappan og sønnen på 7 år. Ellers har bare pappan vært med :-)

Ja er lov å ha med 2 stk :) jeg hadde sikkert bare tatt med min hvis barnefar ikke hadde vært der for meg hadde følt meg meg utrygg hadde sagt til barnefar du kan komme å hilse på ungen etter fødselen eventuelt vente på gangen

Back
Topp