Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jobber i bhg.
Men har gjort det bare en gang, da var jeg nødt. Bare noen timer på slutten av dagen.
Ellers har vi dratt dit på besøk på fridager eller noe sånt
Dårlig med mulighet for det her gitt. Går om det er snakk om noen minutters overlapp feks om sambo har tidligvakt og kan hente ca når jeg begynner på jobb en planleggingsdag, men kun siden mini er såpass stor nå. Får heller ordnet meg litt flexitid om det trengs og vi ikke har barnevakt.
Nei dårlig med den muligheten. Jobber i hjemmesykepleien. Har vært innom på besøk i permisjonstiden og på fridager men han har ikke vært med når jeg er på jobb. Får også omtrent bare kveldsvakter så er hjemme lenge etter hans leggetid. Måtte i så fall til nøds være hvis jeg var på dagvakt og visste jeg skulle ha kontordag. Men da måtte det vært skikkelig krise og
Har hendt seg hvis det har vært noe spesielt, da han fortsatt gikk i barnehage. Jeg jobber selv i barnehage og vi skal helst ikke ha med egne barn. Men når valget står mellom at jeg må være hjemme eller at jeg kommer og har med barnet, da hender det seg det er mye mer praktisk at jeg kommer en tur