Ha med barn på ul?

*josefine*

Elsker forumet
Har fått time til ul den 16mai,denne dagen har vi ikke barnehage og om vi hadde hatt barnehage denne dagen så hadde vi ikke rukket oss hjem til den stenger.Vurderer nå om vi skal ta med oss to onger eller om vi rett og slett skal skippe hele ul [:(]  Er rimelig frustrert for å si det sånn,har heller ikke familie i nærheten som kan trø til.Ringte sykehuset med en gang jeg fikk timen og forklarte situasjonen,men damen jeg snakker med påsto at de ikke hadde mulighet verken før eller etter denne dagen Synes det er litt rart at de overhodet ikke klarer å gjøre om timen min,sto jo i brevet at om det ikke passet så var det bare å ta kontakt.....

kan du ikke ringe en gang til? kanskje noen andre tar tlf?

jeg hadde med min sønn på neste 6år da jeg var på ul. det gikk veldig fint det. jordmor tok seg god tid til å forklare sønnen min hv han så. syns det er viktig at barna får være med på ting som skjer i svangerskapet jeg da....

Tusen takk for alle svar.
Skal snakke med personalet i barnehagen om å få bytte dag på treåringen,så får jeg prøve å spørre foreldrene til noen av de hun leker mest med om hun kan være med de hjem.Er jo bare snakk om en liten time fra barnehagen stenger og til vi er hjemme,bor på en plass som de fleste vet hvem vi er.Ett åringen får vi heller ta med oss,må bare finne seg i det så lenge de ikke kunne bytte timen min.

Jeg hadde med meg sønn min på 7år og det var kjempe stas fikk egne bilder til og med. Når jeg var på ul da jeg gikk med guttungen hadde jeg to små brødre på 10 og 11 som var med, de også syntes det var kjempe stas..

Hei.

Vi tok ikke med vår datter på 4,5 år. De anbefaler at man ikke har med barna og det skjønner jeg sååå godt iallefall når de er så små som barnehagealder. Etterpå når alt så bra ut angret jeg for at hun ikke var med, men sånn kan man ikke vite på forhånd..

Lykke til..

Karoline var med, men det var KUN fordi hun hadde vært syk og ikke kunne i barnehagen. De to andre gangene var hun ikke med, og det gjorde det jo litt enklere, jaffal for jordmora... hehe[:D]

Tror det kan være dumt å ha med barn... Tenk om det i verste fall skulle være noe galt... Da tror jeg man har nok med seg selv...

Back
Topp