Ha med baby

Ekornmamma

Ønsker oss en liten en
Julikulene 2020
Jeg skal til tannlegen om et par uker, og regner ikke med at det er noen hull. Er det innafor å ta med babyen eller er det vanlig med barnevakt? Hva gjør dere?
 
Jeg hadde barnevakt, men hadde barnevakt (mamma) som bor rett ved og hadde fri.
Frøkna tok ikke flaske, men ammet før jeg dro, og ble borte bare en time.
Er det vanskelig/stress å skaffe barnevakt, tenker jeg det er innefor å ta med baby!
 
Trur det e helt innafor å ta med. Sist æ var hadde samboer fri, så han kunne passe, men trur de e vant med at folk at tar med :)
 
Jeg har alltid hatt barnevakt, men mannen hadde med mini på legebesøket sitt sist uke. Gikk greit det. Litt utålmodig bare så måtte sitte på fanget mens de tok blodprøver av mannen. Ville prøvd å finne barnevakt. Går det ikke så tar du med baby :)
 
Har sett en som har tatt babyen til gynekologen så burde gå greit .
Kommer selv til å ta min neste uke il legen da vanskeligheter å skaffe barnevakt .
 
Jeg må ta med baby når jeg skal til fysio på mandag så jeg vil tro det går bra[emoji2] Fysioen syns bare det var stas han[emoji23]
 
Hatt barnevakt på venterommet jeg. Hatt engang med inn til øyelege
 
Hadde ikke tatt med min, han har mark i rompa og klarer ikke å sitte/ligge i ro mer enn to min :p Han hadde krabba rundt på gulvet og tatt på alt han kom over og jeg hadde jo ikke hatt mulighet til å følge med.
 
Jeg skal til tannlegen om et par uker, og regner ikke med at det er noen hull. Er det innafor å ta med babyen eller er det vanlig med barnevakt? Hva gjør dere?
Hadde ho med før sommeren, gikk kjempe fint [emoji2] Ringte for å endre time siden eg trodde eg ikke kunne ta ho med, men da sa ho at var bare å ta ho med så skulle de passe ho, så fikk time en dag de var to i resepsjonen så de kunne passe på ho [emoji4] Fikk til og med låne pauserommet etterpå for å amme [emoji1303]
 
Tenker det kommer helt an på hvordan ungen din er. Min er urokråke så kjedelig ta han med da han vil være i aktivitet hele tiden. Mens andre babyer jeg vet om på samme alder er roligere og kan sitte i ro en stund.

Får du barnevakt er det jo godt å dra alene, men er jo ikke alltid det er lett å finne barnevakt :p

Sist gang jeg var hos legen hadde jeg barnevakt som trilla han imens, må si det var mye mer behagelig en den gangen han var helt vill og ikke ville sove eller være rolig.. :p
 
Back
Topp