• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ha lyst på noe da!!

lnie

Forumet er livet
Så irriterende sambo skulle være da![>:]
Spurte om han hadde lyst på noe godt i kveld.
"Ja, men vi har ikke penger."
DRIT I DET DA, HAR DU LYST PÅ NOE!
"Ja, som ikke koster penger ja.." så hinta han til sex.
ARRRRGH!!!!
Har du ikke lyst på noe aaannet.
"Hm...Vet ikke..."

KAN HAN IKKE BARE SI SJOKOLADEKAKE SÅ JEG KAN LAGE DET?![>:][>:]

Mmmmmm...sjokoladekake har jeg faktisk en pakke på i skapet.. *løpe og lage* [;)]

ORIGINAL: linnine

Mmmmmm...sjokoladekake har jeg faktisk en pakke på i skapet.. *løpe og lage* [;)]

Jeg lager fra bunn så han kan jo svare snart så jeg får begynt før fotballkampen![8D]

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: linnine

Jeg lager fra bunn så han kan jo svare snart så jeg får begynt før fotballkampen![8D]

Hehe, ja da tar det litt lengre tid... Du får vifte med noe bakegreier, ta fram forkleet og hinte litt mer[;)]

Jeg kunne ønske sambo vill ha kake oftere!! For da har jeg en unnskyldning for å lage det! Hihi.. Føler meg tjukk hvis jeg lager det til meg selv[8D]

ORIGINAL: UnniMoor

Jeg kunne ønske sambo vill ha kake oftere!! For da har jeg en unnskyldning for å lage det! Hihi.. Føler meg tjukk hvis jeg lager det til meg selv[8D]

Haha, jeg og, derfor det er han som må si han har lyst på det.

MEN HAN SA DET, SÅ NÅ SKAL VI LAGE KAKE[:D][:D] Bare hente litt ingredienser hos mamma først..
"Mamma, hvordan lager man glasur? Vi har ikke melis eller røyk!"
"E har, kom å få"

Sambo liker ikke kaker eller deserter han[&o]
Han kan spise is en gang i blant[8|][&o]

ORIGINAL: Tessy_

Oi...

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Tessy_