Ha en super fredag

Bina

Pine Bina
VIP
Alle snupper. Nå skal jeg en tur på jobb også skal jeg ha helg [:D] blir deilig. skulle ønske ferien begynte i dag..
Våknet opp til kvalme på morran, men gikk heldigvis fort over.

Ha en knall Fredag , og ta vare på september spirene deres [:D]

ORIGINAL: Bina

Alle snupper. Nå skal jeg en tur på jobb også skal jeg ha helg [:D] blir deilig. skulle ønske ferien begynte i dag..
Våknet opp til kvalme på morran, men gikk heldigvis fort over.

Ha en knall Fredag , og ta vare på september spirene deres [:D]

God morgen...

Hehehe trøtt om morran du eller..-..[8D] Har ikke tenkt å føde sååå tidlig...[:D]

Du få ha en fin fredag du også...Så langt så skinner sola og jeg er mistenker å med meg hjem en medium stor rosa "gris" når dagen er over... Nå har jeg jo smørt barna men Casper er så lys at han fort blir brent...Dere skulle ha sett han igår[&o] Stakkaren...Var knall rød...Kan vel trøste meg at han får en fin grunnlag til vi skal til Spania...Ikke lene til det er ferie her i går`n...Bare litt under 3 uker igjen..[:o]

God morgen! [:D] Straks jobb å så er det friii helg! [:D] Kos dere masse og god helg snupper! [:D]

"God" morn

Sitter her og er fremdeles i streik. Kjedelig!!! Har streikevakt på slutten av dagen.
Men det regner kattunger og blåser og er kaldt. Og jeg er småkvalm. Var småkvalm i går kveld også. Fin i morrest, men nå siger det på igjen. Æsj!

Gubben er prekevert på jobb, Lillemor er pynta og klar til fotografering i barnehagen (hun øver på å være stor jente uten bleie, så jeg håper hun ikke tisser ut alle klærne side før fotograferingen...)

Jeg tror jeg kryper under dyna igjen...

September håper jeg ikke at noen av hos her føder i nei. Jeg har som alltid fri i dag. Kooooser meg hjemme med jenta mi. Ha en strålende dag[:D]

Ha en flott fredag alle sammen [:)]

Sitter i Trondheim nå. Vi skal kjøre videre herfra etter sambo er ferdig på jobb. Blir ei helg sammen med svigers [:)] Så setter vi snuten hjemover på tirsdag. Og daaaaa skal vi ta med lille nuske-valpen vår hjem, endelig [:)][:D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Ha en flott fredag alle sammen [:)]

Sitter i Trondheim nå. Vi skal kjøre videre herfra etter sambo er ferdig på jobb. Blir ei helg sammen med svigers [:)] Så setter vi snuten hjemover på tirsdag. Og daaaaa skal vi ta med lille nuske-valpen vår hjem, endelig [:)][:D]

Får dere valp? Hvordan hund da? Bare EEEEEEELSKER valper!!!!!
Skal ha valper på min hund selv nå, så vi skal gå "drektige" sammen i sommer [8D]

September ja [&:] herregud ikke helt med om morran gitt. mener jo så klart Februar.
Skjønner ikke hvor jeg fikk september fra

Back
Topp