Ha en kjempe flott mandag:)

jcecilie

Gift med forumet
Nå skal jeg straks dra på jobb og deretter på møte fra 17-19.
Er gressenke i 3 dager nå, så er heldig som har en snill mamma som henter barna på bhg. og sfo. og passer de til jeg kommer hjem[:)]

Hva står på planen deres idag?

Ha en kjempe fin dag alle søte jenter i oktoberforumet[:)]

I dag skal eg på apoteket og hende noe medisin [:)]
Finne noe lurt til pingri og sende pakke til pingri og kasandre. Og hente 2 pakker [:D]

Så flott du har noen til å hjelpe deg [:D] Ha en fin dag.

God morgen!

Idag skal vi ut og kjøpe en trille til mini me. Aner ikke hva vi kommer til å ende opp med,siden barnevognjungelen er altfor stor for oss...
Og så må vi en tur på IKEA tenkte jeg, for vi må ha noe barnesikring foran stekeovnen. Han når snart opp til de knottene på komfyren, og det kan vi ikke ha noe av. Etter det skal vi en tur til svigers, vi fikk ikke dratt til de i forrige uke som planlagt...
Er jeg heldig, så får jeg gått meg en god tur idag og. Så slik ser dagen ut hos oss! Ha en fin dag på jobb og på møte![:D]

I dag skal vi slappe av, sliten etter 5 timers fjell tur i går :P hehe... Men i ettermiddag skal vi på besøk til vertsfamilen jeg bodde i fra jeg var 18.20 :) Så det gleder vi oss til :)

Vi har vært på babysvømming i dag. Nå ligger Emma og sover, men skal en tur til mamma og besøke henne når Emma våkner. Hun kom hjem etter 2 uker i syden i går, så gleder seg masse til å se Emma igjen.[:)]

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.[:)]

Håper dere alle har en toppers mandag også!

Jeg leverte Iver i barnehagen kl 09.30 og siden har jeg sittet på lesesalen på skolen og lest/skrevet oppgave. Er godt i gang med første utkastet til oppgave 1 av 3, alle skal leveres før 1. oktober, så her er det bare å henge i!

Skal sitte her til ca 15-15.30 for så å hente Iversen i barnehagen, hjem, varme opp den hjemmelagde fiskegratengen (nam!) fra i går til middag og vente på at mannen kommer hjem fra jobb 16.30. Skal prøve å legge Iver litt tidligere i kveld, han sover altfor lite i løpet av dagen/døgnet (som regel kun 12 timer, maks 13 timer) og våkner kl 06 uansett hvor sent han blir lagt, så kanskje han får mer enn 10 1/2 - 11 timers søvn på natta om han legges 18 i stedet for 19! Det er lov å håpe!

God mandag til deg og [:D]

Jeg er på jobb nå (lov å sitte litt på nett mellom pasientene [;)]). Drar hjemom en liten tur og spiser middag og koser med mannen og Matilde. Skal på kurs igjen i Kristiansand fra tirs-ons, og jeg kjører ned i dag for å vaske og stenge hytta til svigers (Vi har brukt den masse i sommer). Har ikke fått sett M så mye som jeg pleier disse ukene, men vi tar det igjen på ettermiddagene og i helgene.

Er så deilig med sånne snille, hjelpsomme mammaer åsså [:)]

Jeg er på jobb idag, gutta koser seg hjemme sammen.
Etterpå skal vi på middag hos mamma så trille en tur. Ikveld blir det kanskje film hos en veninne [:)]

Ha en fin mandag alle sammen [:D]

Back
Topp