Ha en GOOOOD søndag!

AnonyMus

Forumet er livet
Det håper jeg at jeg får [:)]
Her er det plutselig +1,5 grad, så det drypper fra taket, jeg og snuppa får kanskje gått en tur idag, men nå først skal vi kose oss med frokost og barne-tv[:D]

(og så skal jeg betale regninger etterpå, og bare se pengene jeg egentlig ville ha brukt i Oslo, bare flyyyy avgårde...[8|])

goood morgen til deg ooog[:)]

regninger er GØY...not

Her i Rogaland er all snø borte, og er 4 + grader (deilig syns eg)

Huff, vil ikke ha pluss-grader enda, for her forsvinner ikke snøen før mars-april, det blir bare sørpe og klinete.
Jeg gleder meg til helgen jeg, Vesten! Blir så kos å møte dere alle sammen! [:D][:D][:D]

Goooood morgen [:D]
Kos dere idag,så deilig med + grader! [:)] Regninger er kjiiipt,men godt å få det gjort da [:)]

ÆSJ regninger..[:'(]

Her har jeg akkurat stått opp.. Ungene er hos pappa og stemora mi, for de ville ha dem i natt[:)] Så istede for å sitte her så burde jeg gjøre noe fornuftig..[8|]

God søndag til deg også, kos dere masse i fin været ;D

Huff jaaa, masse regninger på denne tida! Litt får vi brukt i Oslo allikevel regner jeg med ;p

Takk det samme! <3 Jeg elsker søndagsmorgener! Vi har spist posjerte egg, bananmuffins som jeg lagde i går og drukket capucchino. Og lekt og kost oss masse med snuppimor. Har vært flinke å vaska badene også (synes det er så greit å gjøre det når vi først dusjer) Snuppelupp er feberfri i dag, så vi skal først til besteforeldrene og hilse på også skal vi på en tidlig middag / lunsjo hos noen venner.

Ha en super dag!

Back
Topp