Ha en flott søndag jenter!

takk det samme :) her skal vi snart ut en tur med snuppa ;) før vi drar videre til mine foreldere på kaffe og vafler. så drar jeg på jobb kl 15.00  :)

Jeg har akkurat stått opp, har fått sove lenge to dager på rad nå. Har vært deilig, for jeg har vært skikkelig sliten og i dårlig form de siste dagene... Så får se hva vi gjør i fag. Må rydde litt ute iallefall. Ellers skjer det nok ikke mye her i heimen i dag.

Ha en fin søndag du også:)
Denne dagen skal brukes til avslapping:) herlig:)

Vi har bare slapper av til nå. Hadde pannekaker til frokost :) namnam. Vi skal i selskap om er par timer, fire stykk som skal i dusjen så må snart tenke på begynne :)

Jeg har fått ligget litt frempå idag  Jenta ligger og kviler så jeg gjør meg klar for å rydde litt.... Etterpå skal vi ha omelett middag så freser vi bort til mi mormor som har bursdag i dag  Ikveld blir det nok avslapning på sofaen 

Her skal dagen gå med til å rydde i hagen, for deretter å steke noen vafler vi kan kose oss med etterpå:) (Blir vel også et par episoder som er tatt opp av Home&Away. Flaut;men ja jeg følger FORTSATT med på den serien)Hi hi.. En god søndag ønskes til dere alle :))

Takk for det!!

Blir en stille og rolig søndag her i gården.
Samboeren har dratt på skolen for å lese (har eksamen imorra), så jeg sitter her og sluker alt av gamle og nye TV-serier...
Deilig å slappe av!! =D

Jubbu85 skrev:
Her skal dagen gå med til å rydde i hagen, for deretter å steke noen vafler vi kan kose oss med etterpå:) (Blir vel også et par episoder som er tatt opp av Home&Away. Flaut;men ja jeg følger FORTSATT med på den serien)Hi hi.. En god søndag ønskes til dere alle :))

hehe du e' kje den einaste so følger med der, men etter en sykdomsperiode for 2 år siden såg eg masse på you tube. Så  venter nå hver uke dag på den nye episoden fra australia.

Har fått sove og ligget i senga lenge i dag. Har vært veldig kvalm siden fredag, men enda ikke spydd. spydde ikke i mine andre svangerskap. Bare kvalme så du har lyst å spy men ikke får det til. Litt irriterende....

Back
Topp