Ha en flott dag jenter!

Kraaka

Gift med forumet
I dag skinner solen.. vekten er notert... og klær skal vaskes.

Ha en fin dag snupper![:D][:D]

Flink du er [:D]
Her er ikke vekten notert [:'(] Men husarbeidet er i gang og snuppa sover sin søteste søvn [:D]
Ha en flott dag!

Ha en super dag du også[:D][:D]

Takk! Ha en flott dag du også[:D] Ny dag, ny uke, nye muligheter, vekten er notert her også (blir det hver dag[:D]).

ORIGINAL: lille iskaffe

Takk! Ha en flott dag du også[:D] Ny dag, ny uke, nye muligheter, vekten er notert her også (blir det hver dag[:D]).

Hehe.. skal liksom vente til hver mandag, men jeg klarer ikke.... usj... Blir til at en på hver morgen.. men jeg NOTERER det mandag.. men betyr ikke at jeg husker de andre tallene.. iallefall en stund..hehe! [8D]

Ha en nydelig dag du også :)

Jeg fikk plutselig et mindre dagbarn så har fri på mandager fremover til jeg finner nytt barn, har en i bakhånd som trenger fra oktober november... Godt å ha en dag fri med bare vesletuppa, spesielt idag da hun er syk. Men det er veldig koselig å være dagmamma da :D Utfra det lille jeg har vært[:D] Skal starte et nytt og bedre liv også, skal få stramma inn diverse-mage, lår, ekstra energi +++ vekta har stått på den samme i en måned nå, så må gjøre litt til, er bare litt igjen til målet.

Her skinner også sola, har vært på kontroll hos helsesøster og fått bekreftet at alt er i skjønneste orden med junior [;)] 
Snart er pappa'n hjemme fra jobb, og da er dagen komplett [:D]
Ha en fin dag du også

ORIGINAL: elli82

Ha en nydelig dag du også :)

Jeg fikk plutselig et mindre dagbarn så har fri på mandager fremover til jeg finner nytt barn, har en i bakhånd som trenger fra oktober november... Godt å ha en dag fri med bare vesletuppa, spesielt idag da hun er syk. Men det er veldig koselig å være dagmamma da :D Utfra det lille jeg har vært[:D] Skal starte et nytt og bedre liv også, skal få stramma inn diverse-mage, lår, ekstra energi +++ vekta har stått på den samme i en måned nå, så må gjøre litt til, er bare litt igjen til målet.

Ahh.. da må du nyte mandagene fremover[;)] Snill som hjelper til med dagbarn da! Tviler ikke et sekund at du kommer til å nå målet.
You go girl![:D]

Back
Topp