Ha en fin lørdag:)

Mai10+Mai12

Forumet er livet
Hva skal dere gjøre idag? Og hva skal dere spise for noe godt?
her blir det rett og slett enkel med en grandis på meg og snuppa:)

Jeg har shoppet og nå skal jeg kose med lillemann som har sovet aaaaalt for lite i dag. Senere skal vi spise "mellommat" hos farmor og farfar og på besøk til ei veninne og hennes datter:)

jeg er dårlig i dag så skal gjøre minst mulig og skal ha hjemmelagde burgere til kveldskos 

Jeg er i heimevernet og i dag har vi fått servert steik med poteter grønnsaker og brun saus og til dessert ble det tilslørte bondepiker, første gang jeg har smakt og det var veeeeeldig godt. Utover kvelden blir det vel litt smågodt og skravle med gutta som er her, vi er veldig få igjen her, skal redeployere i morgen tidlig.... så bare kose, slappe av kveld i kveld, veldig deilig, slippe å sitte sambandsvakt mange timer hver natt,,,,,, god kveld til dere alle

Min mann og prins er hjemme alene og har nyti godt kylling med ovsnbakte poteter og grønnsaker, mini er vist på 3 porsjonen og han er ikke 2 år engang, flinke gutta mine :) savner de etter å ha vært borte i fem dager, men hjem i morgen...

Her har vi kost oss med kyllingfilet, eller sambo har kost seg. Jeg har prøvd å tvinge i meg halvparten av maten. ;) Ellers sitter vi å titter på tv, venter på resultatene på skal vi danse. Så senere blir det godis (hvis jeg orker) og bare tvtitting. Skal jobbe i morgen tidlig, så tidlig seng.. :( Ellers sitter vi å hører på naboen som spiller musikk og tramper i gulvet for full guffe, og det er nok planen resten av kvelden også :S

Back
Topp